سه‌شنبه 10 مهر 1403

تلاش برای یافتن گوشی تلفن همراه، 2 مرد بوکانی را به کام مرگ کشاند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تلاش برای یافتن گوشی تلفن همراه، 2 مرد بوکانی را به کام مرگ کشاند

مهاباد - ایرنا - پیدا کردن یک دستگاه گوشی تلفن همراه در قعر چاه باعث شد تا 2 مرد 37 و 40 ساله از اعضای یک خانواده در بوکان جان خود را بر سر پیدا کردن آن از دست بدهند.

مسوول فوریت‌های پزشکی 115 بیمارستان شهید قلی‌پور بوکان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روز گذشته طی یک تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پزشکی این شهرستان مبنی بر سقوط 2 نفر در چاه در شهرک فرهنگیان این شهر، بلافاصله 2 دستگاه آمبولانس مرکز شماره یک و 2 شهری به محل اعزام شدند.

طاها قاسمی ادامه داد: مرگ این 2 فرد زمانی اتفاق می افتد که گوشی تلفن همراه یکی از آنان به داخل یک حلقه چاه می‌افتد و برای پیدا کردن آن به داخل چاه می‌رود.

وی افزود: این فرد پس از آنکه به داخل چاه می‌رود دچار گازگرفتگی و تنگی نفس می‌شود و از دوست خود کمک می‌خواهد بنابراین دوست وی نیز که از اعضای خانواده و فامیل وی بود، برای کمک به داخل چاه می‌رود که وی نیز دچار گازگرفتگی می‌شود.

وی ادامه داد: پس از اطلاع از این امر و برای بیرون آوردن این افراد از پرسنل آتش‌نشانی درخواست کمک می‌شود که هر 2 فرد از داخل چاه بیرون آورده شده و بلافاصله اقدامات احیای قلبی، ریوی پیشرفته توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی برروی آنها انجام می‌شود.

مسوول فوریت‌های پزشکی 115 بیمارستان شهید قلی پور بوکان گفت: متاسفانه تلاش امدادگران فوریت‌های پزشکی برای نجات جان آنها نتیجه بخش نبوده و هر 2 آنها براثر خفگی ناشی از گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.

بوکان با 261 هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

*س_برچسب‌ها_س*