یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

تماشاخانه ایرانشهر

تماشاخانه ایرانشهر

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فصل دوم سریال «مستوران» همچون فصل گذشته بر مبنای حکایت‌ها و افسانه‌های ایرانی است که در شهری خیالی به نام مستوران روایت شده، یکی از شخصیت‌های مهم و منفی در فصل جدید این مجموعه، شخصیت «کیاوش» مشاور اعظم حاکم شهر مستوران با بازی محمدصادق ملک است. کیاوش عاشق ماه‌منیر دختر حاکم شهر است و با ورود لطفعلی، عشق خود را در خطر می‌بیند. کیاوش شخصیتی چند وجهی...

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: نمایش «همکارها» به کارگردانی پریسا محمدی و حضور بازیگرانی چون رامین سیاردشتی، وحید نفر و محمد صادق ملک تا 26 دی در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با آغاز فصل زمستان، صحنه‌های تئاتر با حضور برخی از بازیگران شناخته‌شده، گرمای بیشتری پیدا می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: با شروع زمستان، صحنه‌های تئاتر با حضور برخی از بازیگران شناخته‌شده، گرمای بیشتری پیدا می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون در نمایش «خانم آقای جرج کلونی» به جای شخصیت امل کلونی صحبت می کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: هفته گذشته، نمایشی با بازی سجاد افشاریان که از مهر ماه روی صحنه رفته، به فروش بالاتر از سه میلیارد تومن رسید و نمایش امیرمهدی ژوله بیش از پانصد میلیون فروخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر، آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های «تن‌هایی و تنهایی وطن‌هایی»، «اتاقی در هتل»، «معجون السلاطین» و «سیزده بدر» که در نوبت اجرایی آبان و آذر سال جاری در سالن‌های سمندریان و ناظرزاده کرمانی به صحنه رفتند، به تفکیک اجرا‌ها مشخص شد. نمایش «تن‌هایی و تنهایی وطن‌هایی» به کارگردانی کیومرث مرادی که از روز نهم...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گزارش آماری تعداد تماشاگران 4 نمایش اجرا شده در سالن‌های تماشاخانه ایران‌شهر اعلام شد، 30 هزار مخاطب این آثار را تماشا کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: نمایش «شایعات» به کارگردانی رحمان سیفی‌آزاد و بازی هنرمندانی چون مجید صالحی، جواد عزتی، احمد ساعتچیان، نگار عابدی، سعید چنگیزیان، بهرام افشاری و... از جمله آثار خاطره‌انگیز دهه 90 است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: طراحان و عوامل نمایش «توافق‌نامه» به کارگردانی کورش سلیمانی که قرار است از 22 آذر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برود، معرفی شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

چهار نمایش «توافق نامه»، «خانم آقای جورج کلونی»، «بهار پراگ» و «همکارها»، آذر و دی ماه سال جاری در تماشاخانه ایران‌شهر به صحنه خواهند رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: روزهای آغازین آبان ماه با حضور جمعی از بازیگران شناخته شده بر صحنه تئاتر همراه شده، به این امید که در میانه پاییز، صحنه تئاتر کشور گرم‌تر شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی نمایش، همزمان با آغاز پیش‌فروش بلیت نمایش «معجون السلاطین»، زمان و مکان اجرا اعلام و همچنین دست‌اندرکاران شکل‌گیری اثر معرفی شدند. پیش‌فروش بلیت نمایش «معجون السلاطین» از ظهر امروز یکشنبه 30 مهر ماه آغاز شده است. اجرای نمایش نیز از 12 آبان تا 18 آذر در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر خواهد بود. بازیگران این اثر نمایشی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر فرهنگ در پیامی درگذشت آتیلا پسیانی، هنرمند برجسته کشورمان را تسلیت گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی کشور در پی درگذشت هنرمند صاحب نام سینما و تئاتر کشور پیام تسلیتی منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر تماشاخانه ایرانشهر در پی درگذشت زنده‌یاد آتیلا پسیانی پیام تسلیتی را صادر کرد.