یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

تن‌هاخ: اول کسب سهمیه بعد قهرمانی در جام حذفی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تن‌هاخ: اول کسب سهمیه بعد قهرمانی در جام حذفی

اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد، کسب سهمیه لیگ قهرمانان را مهمترین هدف تیمش عنوان کرد و گفت سپس به فینال جام حذفی فکر خواهند کرد.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فردا شب در زمین برایتون یک بازی حساس را پیش رو دارد و در صورت پیروزی با نیوکسل هم امتیاز خواهد شد. برایتون هم در بهترین فرم قرار دارد و با یک بازی کمتر از یونایتد در رده هشتم است و اگر برنده شود، تا رده ششم صعود خواهد کرد. یونایتد اخیرا با برتری برابر برایتون در نیمه نهایی جام حذفی راهی فینال شد.

اریک تن‌هاخ در نشست خبری این بازی گفت: «من به فرم خوب یا بدمان در بازی های بیرون خانه فکر نمی کنم. ما باید همه بازی های پیش رو از جمله بازی فردا را ببریم. به همین سادگی. انگیزه بالای برایتون برای انتقام؟ طبیعی است. در ورزش همیشه شما فرصت انتقام خواهید داشت ولی ما هم انگیزه زیادی برای پیروزی برابر برایتون داریم. باید عطش بیشتری برای پیروزی نشان دهیم و با اراده بالا وارد زمین شویم.»

تن‌هاخ در مورد تمدید قرارداد گارناچو گفت: «اول از همه، من فکر می‌کنم که او شایسته تمدید قرارداد بود. او هم با استعداد است و هم روند پیشرفتش عالی بوده است. اکنون این یک شروع جدید برای او است و انتظارات از وی بیشتر خواهد شد. او شخصیتی قوی دارد و به همین دلیل است که در این سن کم برای یونایتد در بالاترین سطح بازی می کند. او هنوز کارهای زیادی باید انجام دهد ولی نشان داده لایق بازی برای یونایتد است و این را در زمین نیز ثابت کرده است. گارناچو هم خوب تمرین می کند و هم زمانی که به میدان رفته، شایستگی هایش را نشان داده است. هر بازی برای یک بازیکن جوان مثل یک چالش است و مهم این است که بازیکن از آن استقبال کند.»

گارناچو برابر برایتون در دسترس است؟ «ما یک جلسه تمرینی داریم اما فکر می‌کنم هنوز خیلی زود است که در دسترس باشد.»

مربی هلندی در مورد تحول یونایتد در فصل جاری گفت: «من هرگز نمی‌خواهم در مورد این فصل با غرور یا رضایت صحبت کنم. می‌دانید که رضایت منجر به تنبلی می‌شود. ما 6 بازی پیش رو داریم و هر بازی را می‌خواهیم ببریم، بنابراین نیاز به تمرکز، انرژی و آمادگی کامل برای بازی فردا داریم. قطعاً این بازی یک مبارزه خواهد بود و ما باید برای این مبارزه و کسب حداکثر امتیازاتش آماده باشیم.»

اهداف یونایتد در ادامه فصل: «ما می‌خواهیم در هر بازی پیروز شویم و من نمی‌توانم یکی را انتخاب کنم. اما واضح است که می‌خواهیم در لیگ قهرمانان فصل بعد باشیم. این رقابتی است که اکنون برای رسیدن به آن می‌جنگیم و این تنها چیزی است برای بازی فردا مهم است. در مورد فینال جام حذفی برابر سیتی در زمانش حرف خواهیم زد.»