دوشنبه 2 مهر 1403

تهران

تهران

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده سابق تهران و از چهره‌های نزدیک به قالیباف، به سمت معاونت پارلمانی وزارت نیرو منصوب شده است.

خبرگزاری تسنیم

شرایط بحرانی منابع آب زیرزمینی تهران و فرونشست در پایتخت از جمله موضوعات مطرح شده در نخستین نشست خبری رییس جمهور با اصحاب رسانه بود اما سوال اینجاست که راهکار پایان این بحران چیست؟

وب‌گاه گسترش

علی خضریان، عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه این کمیسیون با رئیس بانک مرکزی گفت که در این جلسه، بانک مرکزی متعهد شد تا همه افرادی که واجد شرایط دریافت وام ازدواج و فرزندآوری هستند، تا پایان سال از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جدیت پلیس در برخورد و با اتباع غیرمجاز در کشور ادامه دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محقق و فعال علمی - فرهنگی در حوزه نجوم و اخترفیزیک جزییات دو پدیده ماه گرفتگی جزیی و همچنین ابرماه کامل را در آسمان ایران تشریح کرد.

خبرگزاری مهر

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از آغاز مرحله چهارم طرح 14 روزه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی پایتخت خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی اصغر نخعی راد عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که خبری از گرانی بنرین نیست، گفت: سال آینده برای بنزین بین 15 تا 20 درصد افزایش قیمت خواهیم داشت. فال نجوم و کائنات یکی از انواع فال‌هایی است که این روزها در جامعه رواج پیدا کرده‌است و از طریق اشکالی که اشک های نجوم و کائنات در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود. برخی از فال نجوم و کائنات برای پیشگویی و پیش بینی اتفاقات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محقق و فعال علمی - فرهنگی در حوزه نجوم و اخترفیزیک جزییات دو پدیده ماه گرفتگی جزیی و همچنین ابرماه کامل را در آسمان ایران تشریح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه داستان منتقدین شهردار تهران قصه پر غصه ای است که امروز و دیروز شروع نشده است، گفت: این موضوع ربطی به انتخابات ریاست جمهوری ندارد هرچند اقدامات اشتباه آقای زاکانی در انتخابات به شورای ششم آسیب زده اما بیش از دو و نیم سال و پس از 6 ماه از انتصاب ایشان، جمعی از اعضا به این نتیجه رسیدند که شهردار کارآمدی لازم برای مدیریت شهر را ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک عضو شورای شهر با انتقاد از عملکرد علیرضا زاکانی شهردار تهران بر ضرورت استیضاح و برکناری زاکانی شهردار تهران تاکید کرد. یک عضو شورای شهر با انتقاد از عملکرد علیرضا زاکانی شهردار تهران بر ضرورت استیضاح و برکناری زاکانی شهردار تهران تاکید کرد. به گزارش عرشه آنلاین اقراریان عضو شورای شهر تهران در صحن علنی این شورا با انتقاد از عملکرد علیرضا زاکانی شهردار تهران گفت: جمعی از اعضای این...

وب‌گاه عرشه آنلاین

به احتمال فراوان ورزشگاه امام خمینی اراک میزبان دربی پرسپولیس و استقلال باشد به احتمال فراوان ورزشگاه امام خمینی اراک میزبان دربی پرسپولیس و استقلال باشد به گزارش عرشه آنلاین در حالی چهارشنبه هفته آینده و از هفته ششم لیگ برتر پرسپولیس و استقلال به مصاف یکدیگر می روند که دو تیم به دلیل فراهم نبودن استادیوم‌ها در شهر تهران در خارج از پایتخت به مصاف رقبای خود می روند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با دومین سالگرد درگذشت هنرمند فقید تئاتر، سینما و تلویزیون «امین تارخ» پردیس سینمایی امین تارخ در شهر شیراز افتتاح می‌شود. این پردیس سینمایی دارای 5 سالن سینما و یک سالن تئاتر است و در مجموع 863 صندلی دارد. مراسم بزرگداشت این هنرمند فقید توسط موسسه بهمن سبز که بهره‌بردار پردیس سینمایی امین تارخ است با حضور جمعی از هنرمندان، مدیران سینما...

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر ورزش و جوانان گفت: نسل جدید و جوان قهرمان ما، علیرغم تهاجم فرهنگی گسترده و همه جانبه فرهنگی دشمنان همچنان متعهدانه به وطن عشق می‌ورزند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی اکبر جاویدان روز سه شنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع شکایت یک شرکت خدمات کشتیرانی مبنی بر جعل، کلاهبرداری و فروش مال غیر تعداد 35 دستگاه کانتینر با ارائه مدارک ترخیص جعلی به ارزش 120 میلیارد ریال، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت. وی...

وب‌گاه مشرق نیوز

محقق و فعال علمی - فرهنگی در حوزه نجوم و اخترفیزیک جزییات دو پدیده ماه گرفتگی جزیی و همچنین ابرماه کامل را در آسمان ایران تشریح کرد.