پنج‌شنبه 5 مهر 1403

تهران

تهران

خبرگزاری مهر

سمنان - مردم استان سمنان مطالباتی در حوزه محیط زیست از دولت چهاردهم به خصوص مقوله شاهوار، یوزپلنگ و گونه‌های نادر جانوری، کاهش آلایندگی کارخانه‌ها و... دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 82 قرار گرفته و کیفیت هوای تهران بهبود یافته و در وضعیت قابل قبول است. همچنین طی 24 ساعت گذشته شاخص کیفیت هوا بر روی عدد 72 بوده و هوای تهران در وضعیت قابل قبول قرار داشت. تهران از ابتدای سال 5 روز هوای پاک، 117 روز هوای قابل قبول و 57 روز هوای آلوده و 3 روز هوای...

خبرگزاری تسنیم

نکته مهم درباره شعرهای انقلابی شهریار این است که او برای سرودن اینگونه شعرها آماج سرزنش برخی از شاعران چپ‌گرای معاصر بود، با این حال سرسختانه ایستاده بود.

خبرگزاری مهر

کتاب «تاریخ ناتمام جنگ ایران و عراق» ایمان، قدرت، آتش و سپاه پاسداران ایران» نوشته آنی تریسی ساموئل توسط نشر تاریخ ایران دوشنبه دوم مهر رونمایی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (27 شهریور) در نیمه شمالی آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران و شمال سمنان افزایش ابر و بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کیهان نوشت: رئیس‌جمهور در جریان نشست خبری دیروز، در پاسخ به کیهان پیرامون فتنه 88 بحث کرد اما آن را اعتراض و عیب در وجود اهل فتنه نامید و نشان داد آنچه ارائه کرد یا خطا در ادراک مسئله است یا عدم پذیرش حقیقت. پزشکیان از پاسخ به کیهان طفره رفت و باید پرسید؛ شعار «انتخابات بهانه است - اصل نظام نشانه است»، بی‌حرمتی به تصویر امام راحل و پشتیبانی افراطیون مدعی اصلاحات از اینها عیب و اعتراض...

خبرگزاری تسنیم

اثرگذاری وام 960 میلیون تومانی خرید مسکن به واسطه افزایش قیمت‌ها همچنان در حال کاهش است. امروز با این وام می‌توان 8.3 متر مسکن در شهر تهران خریداری کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

میعادفر در مورد موضوع فوت یک بیمار در ورزشگاه فولادشهر اصفهان گفت: این آمبولانس مربوط به بخش خصوصی بوده و بیمار را به مرکز درمانی منتقل کرده اما او بیماری زمینه‌ای و سکته قلبی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه کیهان به پاسخ پزشکیان به سوال خبرنگارش واکنش نشان داد.

وب‌گاه فرارو

در حال حاضر بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا بر روی عدد 82 قرار گرفته و کیفیت هوای تهران بهبود یافته و در وضعیت قابل قبول است.

خبرگزاری مهر

رئیس پیشین اتحادیه بارفروشان گفت: افزایش قیمت خیار به دلیل گرمای هوا بود که بار بوته‌ها را کاهش داد؛ علاوه‌بر اینکه خیار یزد هم به بازار نیامد و با تاخیر مهر ماه عرضه می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

آقای رئیس‌جمهور باید از مواضع اعلامی خود درخصوص سیاست اولویت با همسایگی و کشورهای منطقه و دوستان روزهای سخت به خوبی مراقبت و مراقب پوست خربزه‌هایی که برخی اطرافیان تلاش دارند زیر پایش بیندازند، باشد!

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان صدور پروانه‌های ساختمانی در شهر تهران طی 5ماه ابتدای سال تقریبا 37‌درصد کمتر از متوسط نیاز ساخت مسکن در این شهر برای ایجاد شرایط تعادلی بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پس از دیدار با «محمد اسلامی»، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در وین از برنامه خود برای سفر به ایران در آینده نزدیک خبر داد.