سه‌شنبه 10 مهر 1403

توزیع 20 هزار بسته معیشتی بین آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا در خوزستان

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
توزیع 20 هزار بسته معیشتی بین آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا در خوزستان

اهواز - ایرنا - مسئول قرارگاه معنویت و سلامت سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه تهیه وتوزیع 20هزار بسته معیشتی برای کمک به آسیب‌دیدگان ناشی از ویروس کرونا در دستور کار قرار دارد گفت: این اقلام توسط پایگاه‌های مقاومت در مناطق مختلف استان خوزستان بین مردم توزیع می‌شود.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین رستگار جمعه شب در ویژه برنامه افق از شبکه خوزستان اظهار داشت: جامعه روحانیت در تمامی عرصه های سخت از پیش از انقلاب تاکنون حضوری فعال و پررنگ داشته و درخط مقدم برای خدمت به مردم تلاش کرده است.

وی افزود: جامعه روحانیت در دوران دفاع مقدس 11 برابر بیشتر از سایر اصناف شهید تقدیم انقلاب کرده و این امر سندی بر رشادت های این قشر از جامعه است.

مسئول قرارگاه معنویت و سلامت سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: متاسفانه در بسیاری از عرصه ها به خدمات روحانیت کمتر پرداخته شده و خیلی بر این باورند که این قشر در ساده ترین امور مشغول به فعالیت است.

وی بیان کرد: اکنون در شرایط سختی که تمامی مردم جهان و کشور در حال مبارزه با ویروس کرونا هستند یکی از دغدغه های اصلی مردم، غسل و تدفین فوت شدگان ناشی از کرونا بود که جامعه روحانیت و طلاب حوزه های علمیه با تمام ظرفیت در این مسیر پیشتاز بودند و این بار سنگین را از دوش جامعه برداشتند.

حجت الاسلام رستگار تصریح کرد: بیش از 50 گروه جهادی متشکل از خواهران و برادران در زمینه ضدعفونی، غربالگری، تولید ماسک و مواد ضدعفونی و همچنین لباس برای پرستاران شبانه روزی پای کار هستند.

وی اظهار داشت: تاکنون بیش از هشت هزار بسته غذایی و بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند در سطح استان توزیع شده و این حرکت جهادی همچنان ادامه دارد و به زودی نیز رزمایشی بزرگ برای جمع آوری و توزیع کمک های بیشتر به خانواده های نیازمند برگزار می شود.

مسئول قرارگاه معنویت و سلامت سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: خوزستان جزو استان های با بیشترین نیروهای انقلاب است که در زمینه جمع آوری کمک ها و توزیع اقلام ضروری مردم با تمام ظرفیت پای کار آمده است.

ویروس کرونا یا کووید 19 نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از 200 کشور جهان سرایت کرده است.

*س_برچسب‌ها_س*