شنبه 5 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت صمت؛ طرح یکپارچه عرضه خودرو از شنبه 20 اسفند آغاز می شود.

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت صمت؛ طرح یکپارچه عرضه خودرو از شنبه 20 اسفند آغاز می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طرح یکپارچه عرضه خودرو از 20 اسفند آغاز می شود و در گام نخست متقاضیان خرید خودروی داخلی تا سه شنبه 23 اسفندماه فرصت دارند مبلغ 100 میلیون تومان در حسابی مشخص مسدود کنند.

خبرگزاری تسنیم

"بزرگترین طرح فروش خودرو" از شنبه 20 اسفند آغاز می‌شود؛ متقاضیان خرید خودروی داخلی از روز شنبه 20 اسفند تا سه‌شنبه 23 اسفند فرصت دارند حساب شخصی وکالتی بنام سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ایجاد و مبلغ 100 میلیون تومان در آن مسدود کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طرح پیش فروش بزرگ ایران خودرو و سایپا از بیستم اسفندماه آغاز خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

«این غولی که در حال بلعیدن ما است، هزاران میلیارد رانت را به نام سود نصیب پالایشگاه می کند. در 6 ماهه اول سال 1401، پالایشگاه ها بدون افزایش یک لیتر تولید، به اندازه کل سال 1400 یعنی حدود 130 هزار میلیارد تومان سود خالص داشته اند لذا اگر این پالایشگاه ها واگذار نمی شدند، دولت کسری بودجه هم نمی داشت. در آبان 1397 محاسبات نرخ ارز بخش نفت از 4200 تومان به نرخ نیما تغییر کنند. در همان ماه...

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: نشست اقتصادی با موضوع اقتصاد سیاسی دستکاری قیمت های کلیدی برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ائتلاف اپوزیسیون ترکیه متعهد شده است که در صورت پیروز شدن در انتخابات، بسیاری از سیاست‌های اردوغان را معکوس خواهد کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

مسیر رشد اقتصادی سال قبل را دنبال کردیم در 9 ماهه اول امسال نرخ رشد حدود سه درصدی رخ داد که بدون احتساب نفت 2/9 درصد رشد داشتیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی اقتصادی دولت گفت: کالابرگ الکترونیکی البته به صورت اختیاری از پایان اسفند برای همه مردم ممکن خواهد بود البته یارانه نقدی حذف نمی‌شود؛ در این طرح اعتبار کلیه خانوارهای یارانه‌بگیر شارژ شده و آنان می‌توانند یک ماه زودتر از دریافت یارانه نقدی، از این اعتبار جهت خرید 10 قلم کالای اساسی استفاده کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سید احسان خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت گفت: با افزایش تولید و واردات خودرو، عرضه سال آینده بهبود یافته، وزارت صمت تلاش می‌کند همه متقاضیان مرحله ثبت نام تا تحویل را سپری کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر اقتصاد از اعتبار خرید تا سقف 10 میلیون تومان برای بازنشستگان و بدون نیاز به ضامن خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تنها راه برون رفت از بحران‌های کنونی اقتصاد ایران را کاهش تصدی‌گری دولت و توانمندسازی بخش خصوصی می‌داند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همانطور که پیشتر به آن اشاره شد افزایش نرخ ارز و چالش تامین مواد اولیه فشار مضاعفی را به صنعت خودرو کشور تحمیل کرده است. گرچه ممکن است اثرات آن در بازه زمانی کوتاه مدت خودروسازان را تحت تاثیر قرار ندهد؛ اما طبق معمول اولین سیبل هدفش قطعه سازان هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، گلوردی گلستانی امروز در نشستی خبری با اعلام اینکه در سال 1401، قطعه سازان توانستند در موضوع تیراژ تولید و تأمین قطعات برای خودروسازان و تکمیل خودرو‌های ناقص و کف پارکینگ آن‌ها عملکرد خوبی داشته باشند، از عدم پرداخت به موقع مطالبات از سوی خودروسازان گلایه کرد و گفت: به‌طور مثال در این زمینه مدیرعامل اسبق ایران خودرو وعده‌هایی داده بود که عملی نشد...

خبرگزاری تسنیم

رئیس انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو با اشاره به شرایط سخت تورمی جامعه و کاهش قدرت خرید افراد به خصوص در جامعه کارگری، خواستار انجام به موقع پرداختی ها از سوی خودروسازان شد.