شنبه 5 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه گسترش

بیش از 6 سال از ابلاغ قانون هوای پاک می‌گذرد و در حالی‌که شاهد عملکرد چشمگیری ازسوی بیش از 23 نهادی که به‌طور مستقیم و غیرمستقیم وظایف متعددی در راستای اجرای این قانون دارند، نبوده‌ایم، در تازه‌ترین اقدام بودجه اختصاص‌یافته به قانون هوای پاک در بودجه 1402 به نصف کاهش یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در آخرین ماه سال 1401 نوسانات قیمتی در بازار خودرو ادامه دارد، به طوری که قیمت برخی خودرو‌های تولید داخل 10 تا 60 میلیون تومانی تنها در طی هفته اخیر افزایش داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل صنایع خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: امسال برای نخستین بار تولید سالیانه خودرو پس از چهار سال از مرز یک میلیون دستگاه گذشت و تا امروز حدود یک میلیون و 200 هزار دستگاه خودرو در کشور تولید شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت صمت اعلام کرد که بیش از 20 شرکت تاکنون مجوز واردات خودرو گرفته‌اند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد 24 نوشت: نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران گفت: با سیاستی که دولت در بازار پیش گرفته احتمال افزایش قیمت خودرو در آخرین ماه سال زیاد است تا جایی که پراید 500 میلیون تومانی در بازار غیر واقعی، اما شدنی است!

خبرگزاری مهر

فضای رقابتی بخش خصوصی، خود به خود جلوی تقلب را می‌گیرد و باعث بهبود اوضاع مصرف‌کننده و در نهایت اقتصاد کلان کشور می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با آغاز به کار سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی saleauto.ir از روز شنبه 6 اسفند 1401 متقاضیان تا روز پنج‌شنبه 11 اسفند فرصت ثبت‌نام در این سامانه را خواهند داشت. نکته مهم آن است که ثبت‌نامِ زودتر به معنای در اولویت قرار گرفتن در تخصیص خودرو نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی که اخبار رسمی حکایت از ثبت سفارش 85 هزار دستگاه خودرو دارد، مدیر طرح واردات خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفته است که در شش ماه حداقل صد هزار دستگاه خودروی وارداتی عرضه خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قالیباف گفت: در هفته پیش رو بزرگ‌ترین طرح فروش خودرو را در سامانه یکپارچه فروش خودرو بدون قرعه کشی خواهیم داشت.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در هفته پیش رو بزرگ‌ترین طرح فروش خودرو را در سامانه یکپارچه فروش خودرو بدون قرعه کشی خواهیم داشت که چند صد هزار دستگاه خودرو را در معرض فروش قرار خواهیم داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تا پایان امسال، یعنی اسفندماه دیگر قرعه کشی خودرو نخواهیم داشت علت آن هم در رشد جهش وار تولید خودرو باید جستجو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در هفته پیش رو بزرگ‌ترین طرح فروش خودرو را در سامانه یکپارچه فروش خودرو بدون قرعه کشی خواهیم داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت صمت گفت: در هفته پیش رو بزرگ‌ترین طرح فروش خودرو را در سامانه یکپارچه فروش خودرو بدون قرعه کشی خواهیم داشت.