یک‌شنبه 6 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص دلایل وضعیت کنونی بازار خودرو و راهکار ارزان کردن قیمت آن توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بازار خودرو همچنان به مسیر صعودی خود ادامه می‌دهد، به طوری که در 24 ساعت گذشته قیمت برخی خودروها تا 20 میلیون تومان گران تر شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افزایش قیمت‌ها در حالی است وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام‌کرد: باتوجه به تولید خودرو کامل، افزایش آمار تحویل خودرو به مصرف کنندگان و ثبات قیمت کارخانه، شاهد هستیم که دلالان و مافیای خودرو با حضور در بازار موجب افزایش قیمت خودرو در بازار آزاد می‌شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بازار خودرو همچنان به مسیر صعودی خود ادامه می‌داد، به طوری که طی 24 ساعت گذشته قیمت خودرو بین 10 تا 20 میلیون تومان گران شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قائم مقام توسعه محصول ایران خودرو گفت: هیچ کشوری بدون توسعه صنعت خودرو به توسعه صنعتی دست نمی یابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرکت خودروسازی مدیران خودرو برنامه فروش شش محصول خود را برای اسفند 1401 منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از وزارت صنعت، معدن و تجارت، مرکز ارتباطات این وزارتخانه در پی درج گزارشی در روزنامه «آرمان ملی» با عنوان «تخت‌گاز قیمت خودرو» به ارائه توضیحاتی پرداخت. 1. همان‌گونه که نگارنده این گزارش نیز بدان اشاره کرده است، نمی‌توان از نقش مافیای خودرو و دلالان در افزایش قیمت خودرو در بازار آزاد چشم پوشی کرد. امروز باتوجه به عرضه مستقیم خودرو (تولید خودرو...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام‌کرد: باتوجه به تولید خودرو کامل، افزایش آمار تحویل خودرو به مصرف کنندگان و ثبات قیمت کارخانه، شاهد هستیم که دلالان و مافیای خودرو با حضور در بازار موجب افزایش قیمت خودرو در بازار آزاد می‌شوند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امید قالیباف اظهار کرد: گزارش شرکت‌های صنعتی بورسی از صورت‌های مالی این شرکت‌ها در سامانه کدال استخراج می‌شود که عملکرد نیمی از تولید صنعتی را به دقت اندازه گیری می‌کند و گزارش مرکز آمار ایران نیز روند رشد تولید بخش صنعت را تأیید می‌کند. سخنگوی وزارت صمت افزود: بر این اساس رشد تولید 7.7 درصدی 280 شرکت صنعتی در دی‌ماه در همسنجی با پارسال، وزارت...

خبرگزاری تسنیم

رویترز روز جمعه به نقل از آژانس آماری و تحلیلی اتواستات Autostat گزارش داد که بودجه مردم روسیه برای خرید خودروهای صفر طی سال گذشته میلادی به دلیل تأثیر تحریم‌های غرب و افزایش قیمت‌ها به کمتر از نصف کاهش یافته است.

خبرگزاری مهر

سخنگوی صمت ضمن اشاره به رشد 7.7 درصدی تولید شرکت های بورسی، گفت: رشد تولید صنعت خودروسازی و قطعات در دی‌ماه امسال نسبت به دی‌ماه سال قبل به میزان 28.8 درصد بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: قرار است خودروی پژو207 جایگزین پژو206 شود، ضمن اینکه این خودرو گران‌تر از پژو 206 است و هزینه بهره‌وری بالایی هم دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«پایش بخش حقیقی اقتصاد ایران در بخش صنعت و معدن» که به طور ماهانه توسط مرکز پژوهش‌های مجلس منتشر می‌شود، نشان از افت تولید و فروش خودرو در دی‌ماه سال جاری دارد. در این گزارش که به وضعیت شاخص تولید و فروش شرکت‌های صنعتی بورسی می‌پردازد، زنجیره تولید خودرو شامل سواری، سنگین و همچنین قطعات در دی‌ماه امسال نسبت به آذرماه با 2/ 13درصد کاهش در تولید و 14درصد افت در فروش مواجه بوده است. با...