یک‌شنبه 6 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خودروسازی سایپا از امروز طرح فروش فوق العاده را در دستور کار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امید قالیباف گفت: متاسفانه مصاحبه تاریخ گذشته بنده را درمورد آیفون14 مجدد بازنشر کرده‌اند، قطعا هدف از این کار بهانه افزایش قیمت و اجحاف به مصرف‌کنندگان است.

خبرگزاری تسنیم

انجمن تولیدکنندگان خودرو اروپا از ورود دوباره ایران به باشگاه تولیدکنندگان میلیونی خودرو در سال 2022 خبر داد و اعلام کرد ایران در این سال بیشتر از فرانسه، انگلیس، ایتالیا و ترکیه خودرو تولید کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، انجمن تولیدکنندگان خودرو اروپا از افزایش 7.9 درصدی تولید خودرو‌های سواری در جهان طی سال 2022 خبر داد و اعلام کرد: کل خودرو‌های سواری تولیدی در دنیا در 12 ماهه سال 2022 به 68 میلیون و 161 هزار دستگاه رسیده است. در سال 2021 بالغ بر 63 میلیون و 196 هزار دستگاه خودرو سواری در دنیا تولید شده بود. این انجمن تخصصی اروپایی همچنین از رشد قابل توجه تولید...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

باید دید برای روز یکشنبه 23 بهمن 1401 و بعد از تعطیلات چند روزه بازار سرمایه شاهد باز گشایی نماد خودرو و خساپا خواهد بود؟

وب‌گاه مشرق نیوز

اگرچه وزارت صمت بر تولید 1.6 میلیون دستگاه خودرو برای امسال تاکید می کرد اما برآوردها حکایت از تولید 1.2 میلیون دستگاه تا پایان سال دارد که بیانگر عقب ماندگی 30 درصدی نسبت به برنامه است.

خبرگزاری مهر

اگرچه وزارت صمت بر تولید 1.6 میلیون دستگاه خودرو برای امسال تاکید می کرد اما برآوردها حکایت از تولید 1.2 میلیون دستگاه تا پایان سال دارد که بیانگر عقب ماندگی 30 درصدی نسبت به برنامه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا گفت: مدیرعامل در آستانه سفر رئیس جمهور به کشور چین، به منظور توسعه همکاری ها به چین سفر کرده و برخی مخالفین شایعه جابجایی مدیرعامل گروه را مطرح کرده‌اند که این موضوع صحت ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشگاه علامه طباطبائی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: حضور با بصیرت ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن عزت و اقتدار کشورمان را به نمایش می‌گذارد. متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله‌الرحمن‌الرحیم اِنَ الَذینَ قالوا رَبُنا اللهُ ثُمَ استَقاموا فَلا خَوف عَلَیهِم و لا هُم یَحزَنُون چهل و چهار سال پیش اعجاز بزرگ قرن با عنوان انقلاب اسلامی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گروه صنعتی ایران‌خودرو موفق به عبور از تعداد تولید خودرو سواری با برند ملی خود از سال 1384 تاکنون شد.

خبرگزاری تسنیم

گروه صنعتی ایران‌خودرو موفق به عبور از تعداد تولید خودرو سواری با برند ملی خود از سال 1384 تاکنون شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا گفت: مدیرعامل در آستانه سفر رئیس جمهور به کشور چین، به منظور توسعه همکاری ها به چین سفر کرده و برخی مخالفین شایعه جابجایی مدیرعامل گروه را مطرح کرده‌اند که این موضوع صحت ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ایران خودرو به عنوان یکی از شرکت‌های خودروسازی داخلی در جهت تقویت بازار خودرو در جدیدترین مرحله از قرعه‌کشی محصولات خود اقدام به عرضه 4 نوع از تولیدات خود کرده است. در این طرح 4 مدل از پرفروش‌ترین خودروهای تولید شده توسط این شرکت ویژه متقاضیان عادی، مادران و خودروهای فرسوده به بازار عرضه می‌شوند. متقاضیان می‌توانند تا تاریخ مورد نظر در سایت مربوطه ثبت‌نام کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دفتر صنایع خودروی وزارت صمت، آمارنامه تولید خودرو در 10 ماه نخست سال جاری را منتشر کرد که نشاندهنده ثبت رکوردهای جدید در تولید و تحویل خودرو در 4 سال اخیر است.