یک‌شنبه 6 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دفتر صنایع خودروی وزارت صمت، آمارنامه تولید خودرو در 10 ماه نخست سال جاری را منتشر کرد که نشان دهنده ثبت رکورد‌های جدید در تولید و تحویل خودرو در 4 سال اخیر است.

وب‌گاه الف

دفتر صنایع خودروی وزارت صمت، آمارنامه تولید خودرو در 10 ماه نخست سال جاری را منتشر کرد که نشان دهنده ثبت رکوردهای جدید در تولید و تحویل خودرو در 4 سال اخیر است.

خبرگزاری تسنیم

دفتر صنایع خودروی وزارت صمت، آمارنامه تولید خودرو در 10 ماه نخست سال جاری را منتشر کرد که نشان دهنده ثبت رکوردهای جدید در تولید و تحویل خودرو در 4 سال اخیر است.

خبرگزاری مهر

ورود رسمی شورای رقابت به حوزه خودرو، رای شورای عالی بورس به تداوم عرضه خودرو، ابلاغ شرایط برگشت ارز صادراتی و استفاده از رمزارز در حوزه تجارت تا پایان سال از جمله اخبار مهم این هفته صمت بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دفتر صنایع خودروی وزارت صمت، آمارنامه تولید خودرو در 10 ماه نخست سال جاری را منتشر کرد که نشاندهنده ثبت رکوردهای جدید در تولید و تحویل خودرو در 4 سال اخیر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طبق آمار، 100 هزار و 836 دستگاه وانت در 10 ماهه 1401 تولید شده که نسبت به 66 هزار و 778 دستگاه خودرو در مدت مشابه سال گذشته 51 درصد بیشتر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر، سایت پسماند ویژه کارخانه ایران خودرو پیش از ظهر امروز با حضور معاون مدیرکل و رییس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سایت پسماند ویژه کارخانه ایران خودرو همزمان با دهه فجر افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

داده‌های انجمن خودروسازان برزیل نشان داد که تولید و فروش صنعت خودرو برزیل در ژانویه نسبت به ماه قبل به شدت کاهش یافته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چندین سال است که با افزایش نرخ ارز و تحریم‌ها، شاهد نابسامانی‌هایی در صنعت خودرو هستیم. اختلاف قیمت خودرو از درب کارخانه تا بازار آزاد، ناشی از این نابسمانی‌هاست و موجب نارضایتی بسیاری از مصرف‌کنندگان شده است. دلالان و افرادی که این وضع را فرصتی برای سودآوری خود دیده‌اند از عدم تعادل عرضه و تقاضا در بازار خودرو سواستفاده کرده و به دنبال سودهای کلان هستند.

خبرگزاری دانشجو

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صنعت، معدن، تجارت ضمن حضور در خبرگزاری دانشجو به سوالات خبرنگار اقتصادی خبرگزاری پاسخ داد. سخنگوی وزارت صمت در پاسخ به این سوال که ناترازی عرضه و تقاضای خودرو چه زمانی رفع می‌شود؟ اظهار داشت: از سال 97 تولید خودرو در کشور نصف شد؛ در سال 96 حدود 1 میلیون و 400 هزار دستگاه در کشور تولید می‌شد که در سال 97 و 98 به تدریج تولید سالانه خودرو به 700 الی 800 هزار...

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: اسماعیلی گفت: از هفته آینده، هر هفته ده هزار واحد مسکونی به متقاضیان تحویل داده خواهد شد و پیش‌بینی شده تا 100 هزار قطعه زمین نیز برای ساخت خانه ویلایی به مردم تحویل داده شود.