یک‌شنبه 6 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: از هفته آینده، هر هفته ده هزار واحد مسکونی به متقاضیان تحویل داده خواهد شد و پیش‌بینی شده تا 100 هزار قطعه زمین نیز برای ساخت خانه ویلایی به مردم تحویل داده شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسماعیلی با بیان اینکه هر هفته 10 هزار واحد مسکونی به متقاضیان تحویل داده می‌شود، گفت: تا پایان سال شصت هزار واحد مسکونی تحویل داده خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نحوه تولید خودرو و موتورسیلکت برقی و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی این هفته در کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزرای آموزش و پرورش، نیرو، و جهاد، هفته جاری برای پاسخ به سوال نمایندگان در کمیسیون‌های تخصصی مجلس حضور پیدا می‌کنند.

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر صنایع خودروی وزارت صمت ضمن تشریح آخرین وضعیت تولید خودرو و اشاره به رشد 20 درصدی تولید، پیش بینی کرد که تا پایان سال 1.2 میلوین دستگاه خودرو در کشور تولید شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل دفتر صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن مزیت‌های این صنعت برای جهش در تولید را فراوان دانسته و گفت: بر اساس تحلیل بسیاری از مؤسسات بین‌المللی مشاوره کسب و کار، ایران در بازده تولید خودرو به سبب وجود نیروی کار ارزان، منابع انسانی متخصص (فنی ومهندسی) در دسترس و انرژی ارزان، حائز رتبه نخست در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا در سال 2021 بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عبدالله توکلی لاهیجانی با بیان اینکه صنعت خودروی ایران در طول حیات خود مسیر پرفراز و نشیبی را طی کرده است، اظهار کرد: اگرچه مختصات کنونی این صنعت از منظر کیفیت، قیمت و مقیاس تولید رقابت‌پذیر در جایگاه مطلوبی قرار ندارد، اما با اتکا به ظرفیت‌های ایجاد شده در این صنعت و بازار جذاب کشور و منطقه، صنعت خودرو کشور از جمله صنایع مهم کشور محسوب می‌شود که دست یافتن به جایگاه مطلوب بین‌المللی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرایط طرح فروش نقدی محصولات مدیران خودرو بهمن 1401 شامل ایکس 22، ایکس 22 پرو، آریزو 5، ایکس 55، ایکس 55 پرو و تیگو 7 اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شرایطی قیمت‌ها در بازار صعودی است که خرید و فروش خودرو در حداقل قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازگشت شورای رقابت به قیمت‌گذاری خودرو هرچند به‌طور رسمی اعلام نشده، با این حال این روزها نشانه‌هایی وجود دارد که این سناریو را بسیار محتمل و قریب‌الوقوع کرده است. از انعطاف وزارت صمت و نرمش نمایندگان مجلس شورای اسلامی گرفته تا افت نسبی تولید ماهانه خودروسازان و شرایط اخیر فروش، همه نشانه‌هایی است که گمانه بازگشت شورای رقابت به قیمت‌گذاری خودروهای داخلی را تقویت کرده است. بر این اساس...

خبرگزاری تسنیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت که تعداد فوتی‌های ناشی از تصادفات از سال 1392 تا 1400 به یک چهارم رسیده و علی‌رغم افزایش بیش از 70 درصد وسائل نقلیه شاهد کاهش فوتی‌های تصادفات هستیم.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست ستاد توسعه فناوری آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری از ورود معاونت علمی به موضوع آلودگی هوا خبر داد و گفت: گره آلودگی هوا تعطیلی مدارس و حرف‌های شیرین مسئولین حل نمی‌شود.