یک‌شنبه 6 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: روش عرضه خودرو در بورس کالا به دلیل حذف قیمتگذاری دستوری مورد تایید است و امیدواریم میدان برای عرضه همه خودروهای کشور در بورس کالا فراهم شود تا علاوه بر رونق عرضه خودرو در بورس، شاهد رشد شفافیت و خرید آسان مردم از بورس باشیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دفتر انجمن‌های اسلامی دانشجویان عضو اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در دانشگاه‌ها طی نامه‌ای خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار توقف فوری عرضه خودرو در بورس کالا شدند. متن این نامه به شهر زیر است: بسم الله الرحمن الرحیمجناب آقای دکتر فاطمی امینوزیر محترم صنعت، معدن و تجارت سلام‌علیکم حدود 8 ماه از اولین عرضه خودرو در بورس کالا و حدود 5 ماه از اولین...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت صمت زمان و جزئیات حدف قرعه‌کشی خودرو را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قالیباف گفت: قرعه کشی در پایان سال حذف می‌شود و با اشباع شدن بازار خودرو در سال آینده، این بازار به آرامش می‌رسد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: بازار خودرو در سال 1402 اشباع می‌شود و با فروکش کردن عطش مصرف کننده، به آرامش می‌رسد و تا پایان سال قرعه‌کشی خودرو نیز حذف خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

در سال 97-98 میزان تولید خودرو در کشور به نصف کاهش یافته بود.

خبرگزاری تسنیم

کمبود تولید خودرو در بازار اروپا فروش خودروهای دست‌دوم در این بازار را افزایش داده و باعث گرانی 70 درصدی این خودروها شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با گذشت بیش از 10 ماه از سال جاری و با وجودی که تولید خودرو در این مدت از مرز یک میلیون دستگاه گذشته و خودروسازان به دنبال کسب رکورد جدیدی تا پایان سال هستند، اما قطعه سازان می‌گویند هنوز آن‌طور که باید قراردادهای فیمابین آنها و خودروسازان مطابق با نرخ تورم و دیگر شاخص‌ها اصلاح نشده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صفحه نخست روزنامه‌های اقتصادی امروز را در این خبر مشاهده می‌کنید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کمبود تولید خودرو در بازار اروپا فروش خودروهای دست‌دوم در این بازار را افزایش داده و باعث گرانی 70 درصدی این خودروها شده است.

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صنعت، معدن و تجارت از تولید یک میلیون و 50 هزار دستگاه خودرو در کشور تا بهمن ماه خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز