یک‌شنبه 6 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه عصر ایران

این محموله شامل هزار دستگاه از خودروهای کوییک و ساینا است که اواسط آبان ماه و بر اساس قرارداد منعقده بین سایپا و ونزوئلا، آماده و پس از بارگیری به این کشور ارسال شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل مپنا گفت: تولید خودرو برقی برای اقتصاد کشور عملی است که باید با جدیت دنبال شود و تحقق این امر برای خلق ثروت در کشور و صرفه‌جویی در مصرف انرژی موثر خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: طبق نامه شورای رقابت به رئیس سازمان بورس، تعدادی از خودروهای عرضه شده در بورس کالا، جزو کالاهای تولید انحصاری است و باید به سیستم قرعه‌کشی خودرو بازگردد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق نامه شورای رقابت به رئیس سازمان بورس، تعدادی از خودروهای عرضه شده در بورس کالا، جزو کالاهای تولید انحصاری است و باید به سیستم قرعه‌کشی خودرو بازگردد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، یکی از موضوعاتی که در ماه‌های گذشته مورد تاکید بسیاری از کارشناسان اقتصادی قرار گرفته است، به مساله عرضه خودرو در بورس باز می‌گردد. از مرداد سال جاری بورس میزبان خودرو‌های داخلی بوده است و در آینده نزدیک نیز خودرو‌های وارداتی وارد تالار خودرو بورس کالا خواهد شد. اما یکی از اصلی‌ترین ارگان‌هایی که مخالف فروش خودرو در بورس است، شورای رقابت است. این...

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق نامه شورای رقابت به رئیس سازمان بورس، تعدادی از خودروهای عرضه شده در بورس کالا، جزو کالاهای تولید انحصاری است و باید به سیستم قرعه‌کشی خودرو بازگردد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، تولید کل انواع خودرو سبک از ابتدای فروردین تا ابتدای دی 1401 سال جاری 750 هزار و 825 دستگاه بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تولید 696 هزار و 421 دستگاه بوده در دو شرکت بزرگ خودروساز 8 درصد افزایش داشته است. نقطه قابل‌توجه این است که این رشد تولید از محل تولید خودرو‌های کامل است به طوری که در دوره 9 ماهه سال 1401 نسبت به مدت مشابه، تولید...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه الف

رئیس جمهوری صبح امروز (یکشنبه) با حضور در صحن علنی مجلس، ضمن اشاره به افزایش تولیدات صنعتی و از جمله خودرو، بر ادامه روند افزایش تولید خودرو با تمرکز بر تولیدِ با کیفیت تاکید کرده و معتقد است که کمبودها با واردات جبران خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در صورتی که الگوی هارمونیک ایجاد شده بخواهد به اهداف اولیه خود برسد باید انتظار داشت شاخص بورس تهران در یک مسیر نزولی و اصلاحی قرار بگیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشمولان بیمه رایگان در لایحه بودجه 1402 مشخص شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری مهر

وزیر صنایع زیمباوه گفت: آماده همکاری با ایران در زمینه انرژی های تجدیدپذیر، تولید خودرو، تولید تنباکو و به طور کلی توسعه همکاری های صنعتی و معدنی و... هستیم.