یک‌شنبه 6 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا نجفی منشی، بیان کرد: با عرضه خودرو در بورس کالا منافع عده‌ای به خطر افتاده است، بنابراین این افراد با عرضه خودرو در بورس کالا مخالفت می‌کنند. وی اظهار داشت: اثرات مثبت عرضه خودرو در بورس زمانی پدیدار می‌شود که این کالا به صورت مستمر در بورس عرضه شود و قطعا بعد از گذشت چند ماه، به مرور نتایج مثبت آن در حال پدیدار شدن است. رئیس هیأت مدیره...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تویوتا اعلام کرد که در سال 2023 می‌تواند 10.6 میلیون دستگاه خودرو تولید کند و تولید خودرو را 10 درصد افزایش دهد.

خبرگزاری دانا

عرضه خودرو در بورس کالا این روزها نقل محافل متعدد اقتصادی و حتی اجتماعی است و بسیاری از مردم را درگیر خود کرده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

عرضه خودرو در بورس کالا این روزها نقل محافل متعدد اقتصادی و حتی اجتماعی است و بسیاری از مردم را درگیر خود کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

کاکایی با اشاره به اینکه متاسفانه با تصمیماتی که اتخاذ شده است، کارت ملی مادران مشمول دریافت خودرو به قیمت صد میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. این رانت عظیم باید مورد توجه سیاستگذار قرار گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: کارت ملی مادران مشمول دریافت خودرو به قیمت صد میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور درباره ورود سازمان بازرسی به عرضه خودرو در بورس توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن درویشیان» درباره دستور روز گذشته (25 دی) رئیس‌جمهور برای برخورد با متخلفان واگذاری رانتی خودرو به برخی دستگاه‌ها به خبرنگار حوزه دولت ایرنا گفت: بازرسی ویژه به محض اطلاع از واگذاری‌های خارج از ضوابط خودرو، موضوع را پیگیری کرد. وی با اشاره به جلوگیری از واگذاری 34 دستگاه خودروی "هایما" به مدیران ایران خودرو، افزود: ما با...

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: قرار است نیمی از تولیدات این ماه و ماه آینده صنعت خودرو به طرح حمایت از مادران اختصاص یابد.

خبرگزاری تسنیم

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی گفت: با توجه به افزایش قیمت خودرو در بورس، سازمان بازرسی این موضوع را اولاً بر خلاف قانون و نادیده گرفتن قیمت‌های تعیین شده و ثانیا برخلاف منافع مصرف‌کننده می‌داند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بازرس ویژه رئیس‌جمهور گفت که این نهاد ضمن جلوگیری از واگذاری رانتی خودرو به مدیران ایران خودرو، از مدیران این شرکت خواسته است تا درباره واگذاری‌ها توضیح دهند.

خبرگزاری مهر

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور، دلیل ورود سازمان بازرسی به عرضه خودرو در بورس را اجرای صحیح قانون و پیشگیری از نقض آن و حمایت از مصرف کننده عنوان کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون سازمان بازرسی دلیل این سازمان به عرضه خودرو در بورس را اجرای صحیح قانون و پیشگیری از نقض آن همچنین حمایت از مصرف کننده عنوان کرد.