یک‌شنبه 6 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بانک‌های استان البرز تا پایان بهمن روزهای پنجشنبه به جز شعب کشیک تعطیل شدند.

وب‌گاه گسترش

گفته می‌شود چین سال‌های سال، توجه به محیط‌زیست را رها کرد و تنها تمرکز خود را بر توسعه اقتصادی و صنعتی گذاشت، اما از چندی پیش، در دوره ریاست‌جمهوری شی جین پینگ، عقلای این کشور به فکر اصلاح الگوی تولید و حل مشکلات محیط‌زیستی افتادند و در این راستا برای جلوگیری از آلودگی بیشتر هوای پکن و برخی دیگر از شهرها، تعداد زیادی از کارخانه‌هایی را که نتوانستند مسیر تولید خود را عوض کنند، تعطیل...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

بررسی وضعیت شاخص تولید صنعتی در آذر ماه حکایت از استمرار رشد مثبت شاخص کل تولید صنعتی شرکتهای بورسی برای هفتمین ماه متوالی دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: ایران از مشارکت شرکت های روسی در توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل و ترانزیت استقبال می‌کند

خبرگزاری تسنیم

روزگذشته میزگردی با موضوع بررسی اثرات عرضه خودرو در بورس کالا در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد که 5 استاد اقتصاد در این نشست، نظر خود را درباره عرضه خودرو در بورس اعلام کردند.

خبرگزاری تسنیم

در دیدار دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه با محمد مخبر آخرین وضعیت اجرای پروژه‌های مشترک تهران و مسکو مورد بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور ظهر امروز (سه‌شنبه) در دیدار «ایگور لویتین» دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه، استمرار دیدار‌ها و افزایش هماهنگی‌های تهران - مسکو را گامی در جهت پیشبرد برنامه‌های مشترک دو کشور برشمرد و گفت: دیدار‌های میان مقامات دو کشور می‌تواند منجر به اجرای هرچه سریعتر توافقات فیمابین شود. محمد مخبر با اشاره به فراهم شدن مقدمات اجرای...

وب‌گاه گسترش

شروین اُشیدری - روزنامه نگار

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: واردات خودرو گرچه با تعدادی محدود خودرو، اما در نهایت اجرا شد. طبق اظهارنظر دبیر انجمن واردکنندگان خودرو، به‌رغم ثبت‌سفارش 44 هزار دستگاه خودرو، تاکنون 100 خودرو وارد شده است. آیا وزارت صمت تصمیم بر عرضه قطره‌چکانی خودروهای وارداتی دارد؟

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس هیأت مدیره انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی کشور گفت: اثرات مثبت عرضه خودرو در بورس زمانی پدیدار می‌شود که این کالا به صورت مستمر در بورس عرضه شود.

خبرگزاری اکو نیوز