یک‌شنبه 6 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تجربه رویکرد امروز سازمان بازرسی در خصوص بازار خودرو را در چند سال گذشته با فرمول نویسی شورای رقابت پشت سر گذاشته‌ایم که نتیجه آن، زیان تولیدکننده و گرانی برای مصرف‌کننده نهایی بود؛ اما امروز شرایطی مهیا شده تا کل تولید خودرو در بستر شفاف بورس عرضه شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 گفت که افزایش 20 درصدی حقوق شاغلان و بازنشستگان در مقابل تورم انتزاعی 40 درصدی قابل قبول نیست و به معنای نصف کردن سفره معیشت مردم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احسان ارکانی گفت: وقتی دولت سقف بودجه را 40 درصد افزایش می دهد یعنی تورم سال آینده را 40 درصد می داند اما حقوق را نصف تورم انتزاعی یعنی 20 درصد زیاد می کند؛ این به معنای نصف کردن سفره معیشت مردم است و مجلس به آن اعتراض دارد که چرا همواره کمبود منابع سر حقوق بازنشستگان و شاغلان پیاده می شود.

وب‌گاه گسترش

تازه ترین داده های مالی نشان دهنده خروج ایران خودرو از زیان دهی و سود این شرکت در 9 ماه امسال نسبت به سال گذشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: تازه ترین داده های مالی نشان دهنده خروج ایران خودرو از زیان دهی و سود این شرکت در 9 ماه امسال نسبت به سال گذشته است.

خبرگزاری دانا

سخنگوی دولت گفت: در انتهای دولت اسبق کشور به مرحله‌ای رسید که شرکتی فعال شده بود که گاز را برای مواقع پرمصرف ذخیره می‌کرد ولی دولت سابق آن را تعطیل کرد. ما سعی می‌کنیم آن را مجدد احیا کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دولت گفت: متأسفانه در هشت سال دولت گذشته، برای تولید گاز در کشور ما فعالیت مناسبی صورت نگرفت، ولی هم‌اکنون دولت سیزدهم با اتکا به توان داخلی درحال تکمیل آن است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بهادری جهرمی در مورد وضعیت گاز کشور خاطرنشان کرد: متأسفانه در هشت سال دولت گذشته، برای تولید گاز در کشور ما فعالیت مناسبی صورت نگرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگو گفت: متأسفانه در هشت سال دولت گذشته، برای تولید گاز در کشور ما فعالیت مناسبی صورت نگرفت، ولی هم‌اکنون دولت سیزدهم با اتکا به توان داخلی درحال تکمیل آن است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهادری جهرمی گفت: در انتهای دولت اسبق کشور به این مرحله‌ای رسید که شرکتی فعال شده بود که گاز را برای مواقع پرمصرف ذخیره می‌کرد ولی دولت سابق آن را تعطیل کرد.

وب‌گاه عصر ایران

دولت کولبران و واردکنندگان کالای ته‌لنجی را به عنوان قاچاقچی نمی‌شناسد و نگاه مثبت و حمایتی نسبت به این قشر دارد.

وب‌گاه گسترش

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: سازوکار بورس موجب حذف رانت 10 هزار میلیارد تومانی از بازار خودرو شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق میانگین آماری و طبق شاخص های بین المللی تهران نوزدهمین شهر آلوده دنیاست.