یک‌شنبه 6 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری مهر

عرضه بنزین و گازوئیل یورو 5 درحالی در اصفهان آغازشده که به رغم امیدها برای کاهش بار آلایندگی حوزه حمل و نقل، این سوخت پاک با فناوری‌های بیشتر خودروهای درحال تردد همخوانی ندارد.

خبرگزاری دانا

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به آمار رشد تولید خودرو و قطعات در سال جاری، گفت: هدف دشمن، زدن نقاط قوت و توقف پیشرفت کشور بود اما نتوانست.

خبرگزاری مهر

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به آمار رشد تولید خودرو و قطعات در سال جاری، گفت: هدف دشمن زدن نقاط قوت و توقف پیشرفت کشور بود، اما نتوانست.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

میزان تولید صنایع بورسی در آذر امسال نسبت به ماه قبل 2.7 درصد، نسبت به ماه مشابه سال قبل 12.9 درصد و در 9 ماهه امسال نسبت به 9 ماهه سال گذشته 6.4 درصد، افزایش داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تابناک نوشت: استاد اقتصاد دانشگاه تاکید کرد: وقتی هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست و بی‌ثباتی در همه حوزه‌ها موج می‌زند و چشم‌انداز باثباتی در برابر کشور نیست و هیچ قصد افق‌گشایی هم ندارد، و وقتی تقریباً می‌توان پیش‌بینی کرد که ما در ماه‌های آینده هم با اعتراضات سیاسی و اجتماعی جدید روبه‌رو هستیم و هم با درهم‌ریزی‌های شدید اقتصادی، در چنین شرایطی برنامه توسعه نوشتن چه مفهومی دارد؟

خبرگزاری دانا

معاون وزیر و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و هیات همراه از مرکز تحقیقات و نو آوری صنایع خودرو سایپا و خط تولید خودرو شاهین بازدید کرد و از نزدیک در جریان تولید محصولات جدید این گروه خودروساز قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت خودرو هم‌اکنون در فضای سردگمی و بلاتکلیفی به‌سر می‌برد. هفته گذشته برخی از خودروها با کاهش قیمت مواجه شدند و برخی همچنان روند ثبات خود را حفظ کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در جلسه (21 تیرماه 1401) شورای عالی بورس با موافقت وزیر صنعت، معدن و تجارت مصوب کرد تا عرضه خودرو در بورس کالا انجام شود. این فرایند به صورت گام به گام در حال تکامل است و از ماه گذشته تاکنون با همکاری وزارت صمت و خودروسازان مبنی بر افزایش عرضه، روند رو به رشد آن ادامه دارد. این اتفاق از همان ابتدا با موافقت مسوولان و واکنش مثبت فعالان بازار همراه...

وب‌گاه گسترش

یارانه نوعی پرداخت انتقالی است. پرداخت انتقالی، شامل یارانه یا مالیات می‌شود که هردو ابزاری برای توزیع مجدد درآمد و کاهش فاصله طبقاتی و تامین هزینه کالاهای عمومی است، بنابراین باید یارانه پرداخت شود، اما چگونگی پرداخت آن نیز اهمیت بسیاری دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزار گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از راشاتودی، نشریه بیلد آلمان اعلام کرد که کریستین لامبرشت، وزیر دفاع این کشور تصمیم به استعفا گرفته و این کار را طی روز‌های آتی عملی خواهد کرد. بیلد به نقل از منابع نزدیک به لامبرشت، مدعی شدند که او پیش‌تر مساله استعفایش را با اولاف شولتز، صدراعظم آلمان در میان گذاشته است. به نوشته بیلد، لامبرشت با اراده شخصی خود تصمیم به استفاده گرفته...

وب‌گاه گسترش

نشریه بیلد آلمان از تصمیم وزیر دفاع این کشور برای کناره‌گیری از این سمت خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت خودرو پس از طی کردن یک دوره جهش قیمت حال در فضای بلاتکلیفی به‌سر می‌برد. طی هفته اخیر برخی از خودروها با کاهش مواجه شدند و برخی روند صعودی خود را حفظ کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در نامه‌ای به خاندوزی خواستار اقدام مناسب و فوری برای از بین بردن ابهامات عرضه و فروش خودرو در بورس کالا شد که موجبات نگرانی سهامداران را فراهم آورده است.