یک‌شنبه 6 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در نامه‌ای به وزیر اقتصاد با دفاع از عرضه خودرو در بورس خواستار اقدام مناسب و فوری برای از بین بردن ابهامات توقف عرضه و فروش خودرو در بورس شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان بورس در نامه‌ای به وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس شورای عالی بورس، خواستار اقدام مناسب و فوری برای از بین بردن ابهامات عرضه و فروش خودرو در بورس کالا شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در نامه‌ای به وزیر اقتصاد با دفاع از عرضه خودرو در بورس خواستار اقدام مناسب و فوری برای از بین بردن ابهامات توقف عرضه و فروش خودرو در بورس شد.

خبرگزاری تسنیم

تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو از مرز نیم میلیون دستگاه خودرو سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین عبور کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل صنایع خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: از ابتدای امسال تا پایان دیروز (چهارشنبه، 21 دی‌ماه) 965 هزار دستگاه خودرو در کشور تولید شد که معادل مجموع تولیدات سال 1400 است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت اجاره کارت ملی برای خرید خودرو از بورس کالا متغیر بوده و از 30 میلیون تومان شروع می‌شود و البته بسته به نوع خودرو متفاوت است. هر چند برخی خبرها حاکی از معامله 100 میلیون تومانی کد ملی برای خرید خودرو از بورس کالاست اما در کف بازار این دست از معاملات، چندان رواج ندارد و به نظر می‌رسد ارایه اعداد و ارقام بزرگ تنها نوعی بازارسازی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، لطف‌الله سیاهکلی در یک برنامه تلویزیونی مدعی شده که حداکثر تولید خودروی کشور به 600 تا 650 هزار دستگاه می‌رسد و به 700 هزار دستگاه هم نمی‌رسد و هر کس رقمی بیش از این رقم اعلام کند، حتما دروغ گفته است. اظهارات این نماینده مجلس در حالی است که تولید انواع خودرو در سال گذشته بیش از 964 هزار دستگاه بود. طبق آخرین...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت صمت درباره اظهارات یک نماینده مجلس مبنی بر دروغ بودن آمار تولید خودرو، مستندات رشد تولید خودرو در سال جاری را منتشر کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزارت صمت درباره اظهارات یک نماینده مجلس در برنامه تلویزیونی مبنی بر دروغ بودن آمار تولید خودرو، مستندات رشد تولید خودرو در سال جاری را منتشر کرده که نشان می‌دهد ادعای این نماینده کذب بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خاندوزی درباره موضع وزارت اقتصاد در پیوستن ایران به گروه اقدام ماالی (FATF) اظهار داشت: وزارت اقتصاد مکلف شده است با همکاری سایر دستگاه ها از جمله وزارت امور خارجه و دستگاه های اقتصادی و امنیتی این موضوع را بررسی کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید احسان خاندوزی درباره موضع وزارت اقتصاد در پیوستن ایران به گروه اقدام ماالی (FATF) توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری مهر

وزارت صمت اعلام کرد جمع تولید خودرو در سال جاری تا پایان روز نوزدهم دی ماه، بیش از 952 هزار دستگاه بوده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت صمت درباره اظهارات یک نماینده مجلس در برنامه تلویزیونی مبنی بر دروغ بودن آمار تولید خودرو، مستندات رشد تولید خودرو در سال جاری را منتشر کرد که نشان می‌دهد ادعای این نماینده کذب بوده است.