یک‌شنبه 6 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امید قالیباف با بیان اینکه تورم تولید در بخش خودرو در تابستان 2 درصد بود، گفت: آمار تولید هفت ماهه خودروسازان نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد رشد دارد.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی وزارت صمت گفت: تورم تولید در بخش خودرو در فصل تابستان 2 درصد اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کارشناس صنعت خودرو درباره روند بازار خودرو تا پایان سال می‌گوید: به نظر روند افزایشی تورمی حتی با تشدید عرضه ادامه‌دار خواهد بود و احتمالا حداقل یک موج تصحیح تورمی دیگر هم تا آخر سال در بازار به راه خواهد افتاد.

خبرگزاری دانا

سخنگوی وزارت صمت گفت: بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، تورم تولید در بخش خودرو در تابستان 2 درصد و به معنای آن است که هزینه ملزومات ساخت خودرو در تابستان نسبت به بهار فقط 2 درصد افزایش داشته است.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت صمت گفت: براساس گزارش مرکز آمار ایران، تورم تولید در بخش خودرو در تابستان 2 درصد اعلام شد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت صمت با بیان اینکه تورم تولید در بخش خودرو در تابستان 2 درصد بود، گفت: آمار تولید هفت ماهه خودروسازان نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد رشد دارد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی وزارت صمت گفت: تورم تولید در بخش خودرو در فصل تابستان 2 درصد اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: براساس گزارش مرکز آمار ایران، تورم تولید در بخش خودرو در تابستان 2 درصد و به معنای آن است که هزینه ملزومات ساخت خودرو در تابستان نسبت به بهار فقط 2 درصد افزایش داشته است.

وب‌گاه گسترش

همان‌طور که چند ماه قبل خبر مربوط به امضای توافق مابین ایران و ونزوئلا در صادرات محصولات خودروسازان ایرانی به این کشور و همچنین پیش‌فروش برخی محصولات سایپا در ونزوئلا را منتشر کرده بودیم، اولین محموله از محصولات سایپا به این کشور صادر شد.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست معاونت محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: خودروها و موتورسیکلت‌های فعلی پاسخگوی نیاز محیط‌بانان نیست و در بازه زمانی 5 تا 6 ساله فارغ از زمانی که از دست می‌دهیم، برای تعمیرات و نگهداری آن‌ها هزینه‌های زیادی متحمل می‌شویم.

خبرگزاری مهر

بررسی شاخص تولید صنعتی در مهر ماه سال جاری نشان می دهد که برای پنجمین ماه متوالی (نسبت به ماه مشابه پارسال) رشد 7.7 درصدی در این بخش رقم خورده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط گفت: بنابر آمار حدود 10 میلیون موتور سیکلت، 3/5میلیون خودرو 250 هزارخودرو دیزلی فرسوده در کشور وجود دارد.

خبرگزاری مهر

مدیرکل صنایع خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: راه‌حل دائم برای رفع مشکل حوزه خودرو، تکیه بر پلتفرم‌های بومی و تثبیت و پایداری جریان تولید است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالله توکلی لاهیجانی؛ مدیرکل صنایع خودرو وزارت صمت امروز سه شنبه 24 آبان در اولین میزگرد تخصصی رویداد نوآوری بهره‌ور حوزه حمل و نقل با موضوع «خودروی اقتصادی» اظهار داشت: 70 درصد قطعات و بخش‌های مختلف یک خودرو می‌تواند به صورت مشترک بین شرکت‌های تولید کننده استفاده شود؛ باید از فرایند توسعه محصول شرکت‌های مختلف استفاده کرد. توکلی لاهیجانی...