یک‌شنبه 6 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط گفت: بنابر آمار حدود 10 میلیون موتور سیکلت،3/5میلیون خودرو 250 هزارخودرو دیزلی فرسوده در کشور وجود دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، وزیر حمل ونقل ونزوئلا و سفیر ونزوئلا در ایران اولین محموله هزار دستگاهی سایپا شامل خودروهای کوییک و ساینا به ونزوئلا ارسال شد.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی وزارت صمت درخصوص اظهارنظرهای جانشین رئیس پلیس راهور درباره فرسودگی و عدم استاندارد خودروهای تولید داخل گفت: پلیس راهور بهتر است در گام اول ترافیک شهری و جاده ای را برطرف کنند تا مردم بتوانند با آرامش رانندگی کنند و در گام دوم به کیفیت خودرو بپردازند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کیفیت پایین خودروهای ایرانی همواره پاشنه آشیل شرکت خودروساز بوده و آن ها نتوانسته اند تا مشتریان خود را به لحاظ کیفی راضی کنند. اما به رغم این مساله شاهد هستیم که 80 هزار تقاضا برای محصولات تولیدی ایران خودرو و سایپا کیلومترها دورتر از ایران صف کشیده اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این خبر خودروهایی از برند هیوندای را معرفی خواهیم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: هر شرکت خودروسازی در دنیا بخواهد در زنجیره تامین سایپا قرار بگیرد با توجه به توانمندی های موجود در این شرکت، می تواند در کمتر از 6 ماه محصولش را تولید و عرضه کند.

خبرگزاری مهر

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفت: وقتی قانون اعلام می کند شرط واردات خودرو انتقال تکنولوژی باشد، غیر از تولیدکننده چه کسی می تواند وارد این عرصه شود؟

خبرگزاری دانا

با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، وزیر حمل ونقل ونزوئلا و سفیر ونزوئلا در ایران اولین محموله هزار دستگاهی سایپا شامل خودروهای کوییک و ساینا به ونزوئلا ارسال شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس صنعت خودرو می‌گوید: روند تصحیح تورمی که روزهای اخیر مجددا شروع شده، تاثیر سیاست‌های غلط پولی و بی‌انضباطی مالی دولت است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعتماد در یادداشتی به انتقاد از بی‌عملی دولت ابراهیم رئیسی در زمینه سیاست واردات خودرو پرداخت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان ملی استاندارد با تاکید بر این که اگر خودرویی استاندارد 85 گانه را نداشته باشد، اجازه واردات ندارد گفت: در تولیدات جدید داخلی نیز مسیر حرکت به نحوی است که خودروساز کیفیت را افزایش دهد.

وب‌گاه گسترش

مقوله کیفیت، یکی از شاخص‌های مهم در تولید بوده و در کنار قیمت، در جلب رضایت مشتریان نقش زیادی دارد. کیفیت، نه‌تنها در تولید، که در خدمات پس از تولید هم بسیار مهم است. در تعریف کیفیت، نیازمندی‌های مشتری، یکی از شاخص‌ها به‌شمار می‌رود. کیفیت یعنی قابلیت اعتماد و دوام محصول که تضمینی برای حیات صنعت خواهد بود.

خبرگزاری مهر

از چندی پیش به صورت رسمی اعلام شد که خودروهای مونتاژی ایران گرانتر از قیمت جهانی فروخته میشوند که پی گیری ها حکایت از آن دارد که سازمان حمایت در صورت دریافت شکایت، با تخلفات برخورد می کند.

خبرگزاری مهر

تیموری گفت: مسیرصادرات خودرو به جهان تولید خودرو باکیفیت است که توان حضوردربازار جهانی را بدست آورد واز قطعات باکیفیت که شرایط حضورخودرو دربازارهای جهانی را ایجاد می کنددرمحصولات استفاده شود

وب‌گاه الف

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اصلاحیه پیشنهادی دولت درباره اسقاط خودرو عملاً اسقاط خودرو را تعطیل و امضای طلایی را اجرایی می‌کند، گفت: اگر اسقاط خودرو تعطیل شود، یعنی 80 درصد آلایندگی هوا و خسارت 11 میلیارد دلاری به سلامت مردم را نادیده می‌گیریم.