جمعه 4 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه خبر آنلاین

بهادری جهرمی گفت: دولت برای ایام دوره عید تا عید برای اختصاص کالابرگ الکترونیک در نظر گرفت که یازده محصول سبد غذایی خانواده‌ها مشمول این طرح باشد و بنا شد مبلغ 200 هزار تومان برای هر فرد اضافه شود

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی قیمت خودروهای گروه بهمن شامل فیدلیتی و دیگنیتی حدود 200 میلیون تومان افزایش داشته که بررسی ها از شورای رقابت، وزارت صمت و سازمان حمایت حاکی است، ظاهرا مجوز افزایش قیمت به این خودروساز داده شده است.

خبرگزاری تسنیم

شهردار تهران با بیان اینکه تفاوت قیمت اتوبوس‌های برقی چینی با اتوبوس‌های برقی داخلی بین 5 تا 6 میلیارد تومان در هر اتوبوس است، گفت: اتوبوس‌های چینی به مراتب ارزان‌تر از اتوبوس‌های داخلی هستند.

خبرگزاری تسنیم

در حالی قیمت خودروهای گروه بهمن شامل فیدلیتی و دیگنیتی حدود 200 میلیون تومان افزلیش داشته که بررسی ها از شورای رقابت، وزارت صمت و سازمان حمایت حاکی است، ظاهرا مجوز افزایش قیمت به این خودروساز داده شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دومین همایش انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو، تحت عنوان «همایش خدمات پس از فروش خودروهای برقی» در محل شرکت «بهمن موتور» برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل گروه بهمن گفت: برقی کردن خودروها به ویژه در سیستم حمل و نقل عمومی یک انتخاب نیست بلکه ضرورت است.

وب‌گاه گسترش

اطلاعات مربوط به قیمت‌های محصولات تولیدکنندگان خودرو در تاریخ 30 بهمن 1402 در این مطلب قرار دارد. جهت دریافت آخرین قیمت‌ها، با ما همراه باشید.

وب‌گاه گسترش

شرکت ایران خودرو شروع به ارائه شرایط فروش استثنایی برای خودروهای سورن پلاس و پژو 207 دستی به صورت نقدی یا اقساطی کرد.

وب‌گاه گسترش

با گذشت یک روز از آغاز دوباره روند معاملات خودرو، قیمت خودروها در امروز یکشنبه، 29 بهمن 1402، به تغییرات نرخ ارز واکنش نشان داده است. از ابتدای امروز، نرخ اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی به صورت صعودی افزایش یافته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل گروه بهمن گفت: برقی کردن خودروها به ویژه در سیستم حمل و نقل عمومی یک انتخاب نیست بلکه ضرورت است.

وب‌گاه مشرق نیوز

طرح‌های افتتاح شده در ارس شامل خط تولید خودرو، واحدهای غذایی، خشکبار، لوازم آرایشی و بهداشتی، باطری خودرو، چندین گلخانه هیدروپونیوک، باغات مدرن و نهالستان، مجتمع‌های تجاری و اقامتی و... است.

وب‌گاه گسترش

ایران خودرو، یکی از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی در ایران و خاورمیانه است. این شرکت در سال 1354 تأسیس شده و در طول سال‌ها به یکی از عوامل اصلی توسعه صنعت خودرو در ایران تبدیل شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی گزارش ماهانه شرکت ایران خودرو ارقام عجیبی را برای قیمت محصولات این شرکت ارائه می‌کند. ضمن آنکه اگرچه پیشتر گزارش شده بود که متوسط دستمزد در این شرکت حدود 50 میلیون تومان است اما بررسی دقیق‌تر نشان می‌دهد این رقم به محدوده 90 میلیون تومان می‌رسد! بررسی گزارش ماهانه شرکت ایران خودرو ارقام عجیبی را برای قیمت محصولات این شرکت ارائه می‌کند. ضمن آنکه اگرچه پیشتر گزارش شده بود که متوسط...

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت خودرو، امروز، یک‌شنبه، 29 بهمن 1402، با گذشت یک روز از آغاز دوباره روند معاملات، سرانجام به تغییرات نرخ ارز واکنش نشان داد. نرخ اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی از ابتدای امروز به صورت صعودی است.

وب‌گاه گسترش

با وجود اینکه اوایل بهمن، بازار خودرو تکانه‌هایی از سمت صعود قیمت دلار تجربه کرد، اما در حال حاضر در روزهای پایانی این ماه، با ثبات نسبی نرخ ارز، بازار خودرو وضعیت قیمتی آرامی را سپری می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت خودرو ماه‌های طولانی بخصوص از اردیبهشت ماه سال‌جاری، ثابت بود. این روند سبب شد که عطش خرید خودرو فروکش کند و حتی خردادماه، مدیر سامانه یکپارچه، از موج انصراف از خرید خودرو خبر داد.