جمعه 4 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه گسترش

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو اعلام کرد که امروز آخرین فرصت برای ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه است و دیگر امکان تمدید این مهلت وجود ندارد.

وب‌گاه گسترش

در چند سال اخیر که بازار خودرو متاثر از عوامل گوناگون شرایط باثباتی نداشت، نوسانات نرخ ارز یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر این بازار و البته بر کل اقتصاد بود. هرچند مدتی در امسال شاهد ثبات نسبی نرخ دلار بودیم، اما در نهایت چندی پیش با آغاز دوباره روند صعودی نرخ ارز و عرض‌اندام آن، خودرو در بازار دستخوش افزایش نرخ شد.

خبرگزاری دانشجو

امیرحسین کاکایی گفت: در این شرایط اگر صرفا به این مسئله توجه کنیم که خودرو‌ها را برقی و یا گازی کنیم مشکل برطرف نخواهد شد و عملا مشکل را از بنزین به گاز و برق منتقل کرده‌ایم.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: از فردا آن دسته از خودروهای تولید داخل که از کارخانه ترخیص شود، با مدل سال 1403 سند زده و شماره‌گذاری می‌شود.

وب‌گاه گسترش

وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص پاسخ معاون این وزارتخانه در یک برنامه تلویزیونی مبنی بر افزایش قیمت خودرو در سال آینده، در توضیحاتی اعلام کرد: منظور از این پاسخ روند افزایش قیمت خودرو در بازار است، نه قیمت کارخانه‌ای خودرو.

وب‌گاه عرشه آنلاین

، معاون حمل‌و‌نقل وزارت صمت اخیرا در یک برنامه تلویزیونی به‌صراحت اعلام کرده قیمت خودرو کاهش نخواهد یافت. : انتظار برای کاهش قیمت خودرو نه فقط در بازار که حتی در کارخانه، همچنان در سطوح مختلف جامعه وجود دارد و برخی نهادها نیز به دنبال خرید خودروی به اصطلاح «ارزان» (پایین‌تر از نرخ‌های رسمی کارخانه) هستند. هرچند وزیر صنعت، معدن و تجارت در چند نوبت از شهروندان خواسته برای کاهش قیمت خودرو...

وب‌گاه خبر آنلاین

وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص پاسخ معاون این وزارتخانه در یک برنامه تلویزیونی مبنی بر افزایش قیمت خودرو در سال آینده، اعلام کرد: منظور از این پاسخ روند افزایش قیمت خودرو در بازار است، نه قیمت کارخانه‌ای خودرو.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص پاسخ معاون این وزارتخانه در یک برنامه تلویزیونی مبنی بر افزایش قیمت خودرو در سال آینده، اعلام کرد: منظور از این پاسخ روند افزایش قیمت خودرو در بازار است، نه قیمت کارخانه‌ای خودرو.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت صمت در خصوص پیش بینی منوچهر منطقی از قیمت خودرو در سال آینده اطلاعیه ای منتشر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، در پی اظهارات اخیر منوچهر منطقی، معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت، درخصوص قیمت خودرو، دفتر رسانه وزارت صمت جوابیه ای منتشر کرد. پیرو گفتگوی منوچهر منطقی، معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت با برنامه «سلام تهران» شبکه پنجم سیما و پرسش پایانی مجری برنامه مبنی بر افزایش قیمت خودرو...

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق گزارش وزارت صمت از عملکرد تولید خودروسازان طی 10 ماهه امسال، بالغ بر یک میلیون و 100 هزار دستگاه خودرو در کشور تولید شده است.

وب‌گاه عصر ایران

حدود 936 هزار و 617 دستگاه، آمار تولید خودروهای سواری است که به صورت عبور مستقیم و کامل بوده و نشان از رشد 9 درصدی تولید خودروی سواری نسبت به آمار تولید در مدت مشابه سال گذشته دارد.

وب‌گاه گسترش

طبق گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره عملکرد تولید خودروسازان در 10 ماه امسال، بیش از یک میلیون و 100 هزار دستگاه خودرو در کشور تولید شده است. از این تعداد، 84.5 درصد آن یعنی معادل 936 هزار و 617 دستگاه، خودروهای سواری هستند. این آمار نشان می‌دهد که در مقایسه با سال گذشته، تولید خودروها به طور کلی 11 درصد رشد داشته و تولید خودروهای سواری نیز با یک رشد 9 درصدی مواجه شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق گزارش وزارت صمت از عملکرد تولید خودروسازان طی 10 ماهه امسال، بالغ بر یک میلیون و 100 هزار دستگاه خودرو در کشور تولید شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق گزارش وزارت صمت از عملکرد تولید خودروسازان طی 10 ماهه امسال، بالغ بر یک میلیون و 100 هزار دستگاه خودرو در کشور تولید شده که نسبت به سال گذشته، تولید انواع خودرو رشد 11 درصدی و تولید سواری رشد 9 درصد را داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آمارهای وزارت صمت نشان می‌دهد که در مقایسه با آمار تولید خودرو در سال گذشته، تولید انواع خودرو رشد 11 درصدی و تولید سواری رشد 9 درصد را در این مقایسه آماری، تجربه کرده است.