جمعه 4 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تام هنکس، برنده اسکار بسیار دوست داشتنی که دارایی خالص او 315 میلیون پوندی تخمین زده شده است هنوز هم طرفدار اتومبیل های مقرون به صرفه است.

وب‌گاه الف

معاون وزیر صمت با بیان اینکه در سال جاری کشورمان 1.5 میلیون تولید خودرو دارد، گفت: با ارتقای این میزان به تولید 2 میلیون دستگاه خودروی داخلی ایران به رتبه هفتم جهان می‌رسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان تعزیرات سه نشست با مدیران بزرگترین خودروساز کشور برگزار کرد و این خودروساز تعهد کرد که تا پایان سال آینده رقم قابل توجهی خودرو به مردم واگذار کند.

وب‌گاه تابناک

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، ضمن تاکید بر افزایش ساخت داخل تولید خودرو، طراحی و تولید داخل و بومی پلتفرم ری‌را برقی را منحصربه فرد خواند.

وب‌گاه فرارو

نامه اخیر وزیر صنعت، معدن و تجارت به رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر تخصیص اعتبار به خودروسازان (بزرگ) کشور احتمالا گویای این واقعیت است که سیاستگذار قصدی برای افزایش قیمت خودرو در مبدا (حداقل تا پایان سال جاری) ندارد. همچنین احتمالا به این زودی‌ها خبری از اجرای طرح فروش خودرو در حاشیه بازار نخواهد بود، زیرا اگر قرار بود طرح موردنظر به اجرا دربیاید، خودروسازان برای چند هفته باقیمانده تا...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ناترازی انرژی در بخش بنزین تهدیدی جدی برای امنیت انرژی و ثبات مالی ایران است و کسری لایحه بودجه 1403 نیاز به اقدام فوری برای اصلاح این وضعیت دارد. اصلاح صنعت خودرو، به ویژه از نظر بهره‌وری سوخت و ترویج منابع سوخت جایگزین حیاتی است. مفاد لایحه بودجه 1403 برای تسهیل واردات و بومی‌سازی خودرو‌های برقی و هیبریدی گامی مثبت در جهت کاهش مصرف بنزین، کاهش...

وب‌گاه گسترش

در این گزارش می توانید قیمت جدید قیمت روز انواع خودرو ساندرو را مشاهده می کنید.

وب‌گاه الف

برای رفع ناترازی بنزین باید همزمان هم از راهکار‌های در سمت تولید یعنی احداث پالایشگاه‌های مقیاس کوچک و هم از راهکار‌های در سمت مصرف یعنی اصلاح الگوی مصرف و تولید خودرو‌های با مصرف سوخت کمتر کمک گرفت. در کنار این راهکار‌ها توسعه حمل‌ونقل عمومی، اسقاط خودرو‌های فرسوده، بهینه‌سازی موتور خودرو‌های فعلی و تنوع بخشی سبد را هم باید اضافه کرد

وب‌گاه گسترش

صنعت خودرو کشور در حالی طی سال‌های گذشته، به‌ویژه از دهه 80 به بعد، اقدام به احداث سایت‌های تولیدی در شهرستان‌های کشور کرده که به اعتقاد برخی کارشناسان و حتی فعالان صنعت خودرو، ساخت تعدادی از این سایت‌ها صرفه اقتصادی نداشته و بیشتر سیاسی بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

تاکسی یک وسیله حمل و نقل عمومی است که بیشتر وقت شبانه روز در خیابان‌ها تردد می‌کند، بنابراین باید هم از لحاظ کیفیت و ایمنی بدنه و هم از نظر آلایندگی از استانداردهای لازم برخوردار باشد.

خبرگزاری تسنیم

کارشناسان، از جمله مشکلات صنعت خودرو سازی گشور را مجمع الجزایری بودن و اتخاذ تصمیمات سلیقه ای در صنعت خودرو، پیچیده بودن صنعت خودرو، سیاه نمایی های بی مورد و تغییرات کوتاه مدت در سطح مدیران دانسته اند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری فارس