جمعه 4 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بازه سال 1397 تا 1400 میانگین این چهار سال 225 دستگاه سالانه خودرو ناقص تولید شده است اما تا پیش از سال 1397 و از سال 1401 (از خرداد ماه به بعد) خودروها به صورت کامل و عبور مستقیم تولید شده‌اند.

وب‌گاه الف

بنابر گزارش‌های منتشر شده از ابتدای سال 1390تا 1401، طی مدت 12 سال حدود 12 میلیون خودرو در کشور تولید شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بر اساس آمارهایی که اخیرا دولت منتشر کرده است میزان تولید خودرو در سال 1402، یک میلیون و 700 هزار دستگاه برآورد می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حامد یزدی مهر گفت: طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی برای روز یکشنبه سوم تیرماه نیز درسطح استان افزایش ناپایداری، احتمال وقوع تند باد لحظه ای به ویژه در مرکز و نیمه جنوبی و در ارتفاعات گاهی رگبار و رعدوبرق مناطق مستعدبارش تگرگمورد انتظار است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور کشورمان در گفتگوی تلویزیونی گفت: دیپلماسی عزتمندانه را دنبال می‌کنیم و التماس نمی‌کنیم، اما زندگی مردم را مربوط به مذاکره و این طور مسائل نمی‌کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم بازرسی سازمان بازرسی کل کشور که در شرکت‌های خودروسازی مستقر است؛ روند تولید خودرو، کیفیت محصولات و قطعات مربوط را مورد ارزیابی و پایش قرار می‌دهد.

وب‌گاه ورزش سه

تیمی دانشجویی با رونمایی از خودروی مسابقه‌ای خود، خبر از شرکت در رقابت‌های فرمول دانشجویی دادند.

وب‌گاه الف

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به بهبود شاخص‌های کلان اقتصادی گفت: تورم کشور شیب نزولی دارد.

وب‌گاه الف

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه نرخ تورم در دو سال گذشته از 59 درصد به حدود 40 درصد کاهش یافته است، اظهار کرد: این نرخ تورم هم بالا است ولی شیب تورم نزولی است.

خبرگزاری مهر

زنجان - معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به بهبود شاخص‌های کلان اقتصادی گفت: تورم کشور شیب نزولی دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

«تولید کنندگان نمی‌توانند همه ملزومات زنجیره تولید را با کیفیتی که می‌خواهند تهیه کنند و مهمترین مشکل برای افزایش تولید زنجیره تامین است؛ زنجیره تامین مشکلی جدی است.» این توضیحات حمید صالحی، معاون برنامه‌ریزی شرکت قطعه سازی کروز است وقتی در برابر این پرسش قرار گرفت که، مهمترین مشکل افزایش تولید در صنعت خودروسازی چیست؟

خبرگزاری مهر

صالحی می گوید: راه افزایش تولید و بهبود صنعت، خصوصی سازی واقعی است. تنها با توسعه خصوصی سازی است که می‌توان از زبان انباشته صنعت خودرو عبور کرد و رضایت مردم در خصوص کیفیت خودرو را به دست آورد.

وب‌گاه گسترش

امیرحسن کاکایی - عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت