جمعه 4 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از تأمین‌کنندگان شیائومی می‌گوید قیمت اولین خودروی این شرکت مشخص شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

زومیت نوشت: یکی از تأمین‌کنندگان شیائومی می‌گوید قیمت اولین خودروی این شرکت مشخص شده است.

خبرگزاری مهر

عضو انجمن صنایع همگن گفت: مجموع بدهی خودروسازان به قطعه‌سازان در حال حاضر به 60 هزار میلیارد تومان رسیده است؛ در حالیکه این حجم از مطالبات، می‌تواند هر صنعتی را زمین‌گیر کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو هیئت مدیره انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودروی کشور گفت: پرداخت به موقع مطالبات قطعه سازان، راهکاری برای افزایش تولید خودرو خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو هیئت مدیره صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودروی کشور، هفته صنعت و معدن را فرصت مناسبی برای بررسی و حل مشکلات صنعت قطعه‌سازی و خودروسازی دانست و گفت: در راستای گسترش صنعت خودرو و قطعه‌سازی و تولید خودروهای باکیفیت، باید همکاری نزدیکی بین صنعت و دانشگاه شکل بگیرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

امیر حسین کاکایی کارشناس صنعت خودرو در گفت و گو با دیده بان ایران بر این باور است که با توجه به کمبود برق در فصل تابستان و کمبود منابع ارزی برای تخصیص به خودروسازها، قیمت‌ها در بازار خودرو در نتیجه کاهش تولید، صعودی خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بررسی عملکرد خودروسازان خصوصی کشور از ابتدای امسال تا پایان خرداد حاکی از تولید 66 هزار و 979 دستگاه خودرو و رشد 96 درصدی تولید آنها نسبت به مدت مشابه پارسال است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

با فشار دلالان و واسطه‌ها، قیمت خودرو در برخی از روزها افزایش پیدا می‌کرد، اما به جهت کاهش تقاضا و هدایت خریداران به سمت سامانه یکپارچه خودرو، دوباره قیمت‌ها ریزشی شد.

وب‌گاه عصر ایران

تور خطوط تولید خودرو را از کارخانه 56 و مرسدس اس - کلاس آغاز می کنیم و سپس به سراغ دیگر نام های مطرح در صنعت خودروسازی جهان می رویم...

وب‌گاه گسترش

قیمت‌گذاری دستوری خودرو یکی از عواملی بود که خودروسازان را زیان انباشته مواجه کرد. خودروسازان بارها خواستار حذف این شیوه قیمت‌گذاری شدند. دولت در نهایت حذف این طرح را مشروط به سه عامل تولید، واردات و واگذاری سهام دولتی خودروسازان به بخش خصوصی دانست. آیا در نهایت دولت دست از قیمت‌گذاری دستوری برمی‌دارد؟

وب‌گاه خبر آنلاین

جلال رشیدی‌کوچی می‌گوید: تمام خودروهای خارجی که تا سال 2017 وارد ایران شده است، الان نسبت به قیمت جهانی و مدل‌های 2021، حداقل 10 برابر قیمت است.

وب‌گاه گسترش

مهرعلیزاده گفت: در حال حاضر پتانسیل لازم را داریم که براساس آن چندین خودرو تولید کنیم اما این اقدام مستلزم همکاری با کشورهای خودروساز معروف است چرا که این کشورها نیز در حال حاضر نیازمند ساخت قطعات خودرو در کشورهایی هستند که هزینه نهایی آن ارزان‌تر شود و در پایان خودرو به نام تجاری آن شرکت تولید شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم: