جمعه 4 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرط ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو، نتایج نوبت‌بندی ثبت‌نام خودرو و جزئیات و شرایط جدید مرحله سوم ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک منبع آگاه از رد و بدل شدن نامه بین رییس شورای رقابت و شرکت بهمن موتور به اکو ایران خبر داد که جوابیه‌های این شرکت خودروسازی نشان می دهد تصمیم شورا موجب بلاتکلیفی ماهه در تولید خودرو شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فورد سری - اف (Ford F-Series) یک سری خودرو است که از سال 1948 تاکنون تولید شده‌است. طراحی آن موتور جلو، توزیع نیروی پیشران، خودرو چهار چرخ محرک بوده‌است. پیک‌آپ سری اف از دهه هفتاد میلادی تا کنون پرفروش‌ترین پیک‌آپ آمریکا و از دهه هشتاد میلادی تا کنون پرفروش‌ترین وسیله نقلیه در این کشور بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخبار و جزئیات در خصوص مرحله سوم ثبت‌نام خودرو، زمان اعلام نتایج نوبت‌دهی متقاضیان ثبت‌نام خودرو و زمان تحویل خودروهای ثبت‌نامی در سامانه یکپارچه فروش خودرو اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرط ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو و جزئیات و شرایط جدید مرحله سوم ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عباس علی آبادی در مورد واردات خودرو، گفت: واردات یکی از ابزار‌های مدیریت و کنترل بازار است؛ مجلس نقطه نظرات خود را در این حوزه ارائه کرده و به تازگی نیز مصوبه‌ای در این حوزه داشته است، ما مصوبات را رعایت خواهیم کرد. وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: واردات یک ظرفیت جدی برای مدیریت بازار به منظور جلوگیری از رانت و انحصار است، در حوزه کالا‌های...

خبرگزاری تسنیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: واردات خودرو یک ظرفیت جدی برای مدیریت بازار به منظور جلوگیری از رانت و انحصار است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در نتایج طرح فروش خودرو زمان تحویل برخی از خودروها از سوی سایپا زمستان 1403 اعلام شده است اما تردید نداشته باشید که زمان تحویل از این تاریخ نیز می‌گذرد و برای برون رفت از این شرایط دولت باید واردات خودرو را به معنای واقعی آزاد بگذارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عباس علی آبادی در گفت‌وگویی در مورد واردات خودرو، گفت: واردات یکی از ابزارهای مدیریت و کنترل بازار است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی؛ رئیس‌جمهور کشورمان صبح روز دوشنبه 22 خرداد، به دعوت رسمی «نیکولاس مادورو» رئیس‌جمهور «ونزوئلا» تهران را به مقصد کاراکاس پایتخت این کشور ترک کرد. در این سفر پنج روزه، رئیسی به نیکاراگوئه و کوبا هم رفت و در مجموع 35 سند همکاری و تفاهم‌نامه بین ایران و سه کشور ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا امضا شد. هرچند سال‌ها قبل و در دولت‌های...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فعالیت خودرویی چین در ایران بر مبنای مونتاژ و فروش خودرو بدون انتقال فناوری است و در عربستان با نگاه به آینده، تولید محصولات برقی و خودروهایی با فناوری جدید در دستور کار است.

وب‌گاه عصر ایران

حضور خودرویی چین در ایران و عربستان سعودی، متفاوت از یکدیگر در حال حرکت است؛ به‌طوری‌که در یک کشور مبنای فعالیت، مونتاژ و فروش خودرو بدون انتقال فناوری است و در کشوری دیگر با نگاه به آینده، تولید محصولات برقی و خودرو‌هایی با فناوری جدید در دستور کار است. عربستان با حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی به دور از هیجانات سیاسی مسیر توسعه برقی‌ها را فراهم کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دنیای اقتصاد نوشت: حضور خودرویی چین در ایران و عربستان سعودی، متفاوت از یکدیگر در حال حرکت است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حضور خودرویی چین در ایران و عربستان سعودی، متفاوت از یکدیگر در حال حرکت است.