جمعه 4 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری خبرنگاران جوان

لهستان اعلام کرده موضوع ممنوعیت خودرو‌های سوخت فسیلی در سال 2035 را به دادگاه عالی اتحادیه اروپا خواهد برد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مقامات ایران اطمینان داشتند که صنعت خودروسازی کشور، سنگر مقاومت اقتصادی در برابر تحریم‌های گسترده‌ای خواهد بود که ایالات متحده پس از خروج از برجام بر این کشور تحمیل کرد. اما امید‌ها به اینکه واردات از کشور‌هایی مانند چین، تاثیر تحریم‌های آمریکا را جبران کند، بدل به واقعیت نشد. سقوط آزاد ارزش ریال و کاهش درآمد‌های دولتی، موجب کمبود گسترده مواد وارداتی حیاتی و افزایش ناگهانی قیمت‌ها شده...

وب‌گاه عصر ایران

"سبقه دانشگاهی و روحیه تحولگرایی و آرمانگرایی عباس علی آبادی در این حوزه موید تلاش دولت برای تغییر مسیر حرکت وزارت صمت است که امیدواریم اثر بخش باشد".

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری و تلفن همراه با استقبال از صحبت‌های وزیر ارتباطات در زمینه تولید گوشی همراه بومی گفت: این طرح اگر محقق شود باعث صرفه‌جویی ارزی بزرگی در کشور می‌شود و با سرمایه‌ای که جمع می‌شود می‌توان هزاران کار دیگر کرد و علاوه بر آن کارگران زیادی مشغول به کار شوند.

وب‌گاه 55 آنلاین

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با کلیات لایحه الحاق موادی به قانون ساماندهی صنعت خودرو موافقت کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تولید صنعتی آلمان در ماه آوریل کمتر از حد انتظار افزایش یافت و چشم‌انداز بزرگ‌ترین اقتصاد منطقه یورو را با توجه به داده‌های ضعیف سفارشات جدید تیره کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نمایندگان مجلس با کلیات واردات خودروهای کارکرده موافقت کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات واردات خودرو‌های کارکرده موافقت کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه علنی امروز (دوشنبه 22 خرداد) مجلس شورای اسلامی کلیات لایحه دوفوریتی الحاق موادی به قانون ساماندهی صنعت خودرو مورد بررسی قرار گرفت. نمایندگان بعد از استماع نظرات موافقان و مخالفان، با 212 رای موافق، 4 رای مخالف و 3 رای ممتنع از مجموع 226 نماینده حاضر با کلیات لایحه الحاق موادی به قانون ساماندهی صنعت خودرو موافقت کردند. روح الله عباسپور در...

وب‌گاه گسترش

سال‌هاست صنعت خودرو کشور از مشکلاتی رنج می‌برد که همواره موردبررسی قرار گرفته و راهکارهای متعددی نیز برای رفع آنها ارائه شده، اما براساس شواهد همچنان در روی همان پاشنه می‌چرخد و چالش‌هایی مانند آشفتگی بازار، عدم‌دسترسی مصرف‌کننده به محصول با قیمت مصوب کارخانه، ایمنی و کیفیت نامناسب و... در صنعت خودرو ادامه دارد. این موارد دو خودروساز بزرگ کشور را متحمل زیان انباشته 120 هزار میلیارد...

وب‌گاه خبر آنلاین

دنیای‌اقتصاد نوشت: نمایندگان مجلس در جریان بررسی جزئیات طرح کنترل و ساماندهی اجاره‌بهای املاک مسکونی، با تصویب ماده 9 این طرح وزارت راه و شهرسازی را مکلف به کشف بازه قیمت مسکن و نرخ اجاره‌بها به صورت منطقه‌ای کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر سامانه یکپارچه خودرو گفت: تعدادی از متقاضیان خرید خودروهای داخلی و مونتاژی که در سامانه یکپارچه خودرو ثبت‌نام کرده بودند، از خرید انصراف دادند، به نظر می رسد این اقدام مشتریان، ناشی از کاهش قیمت خودرو در بازار باشد.