جمعه 4 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه گسترش

سخنگوی دولت گفت: برای پاسخ به نیاز بازار و سامان دهی آن، باید سالانه یک میلیون و 500 هزار خودرو در کشور تولید شود.

وب‌گاه الف

سخنگوی دولت از تحقق هدف‌گذاری دولت در تولید خودرو خبر داد و گفت: برای پاسخ به نیاز بازار و سامان‌دهی آن، باید سالانه یک میلیون و 500 هزار خودرو در کشور تولید شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

گلایه و حرف‌های جنجالی جواد خیابانی خطاب به رئیس جمهور در برنامه مهلا را ببییند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طبق آمار تولید خودرو در کشور، با وجود رشد تولید در سال گذشته اما دولت سیزدهم در تحقق وعده خود از رسیدن به ظرفیت تولید در بازار خودرو ناکام بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

جنسیس جی‌وی70 نخستین مدل جنسیس است که مونتاژ آن در آمریکا صورت می گیرد و همچنین نخستین مدل جنسیس است که خارج از خاک کره جنوبی تولید می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شرکت تسلا اعلام کرد برای تحقق هدف افزایش حجم فروش خود، همچنان به کاهش قیمت‌ها و کاهش حاشیه سود خود ادامه خواهد داد.

وب‌گاه گسترش

وزیر صمت دولت دوازدهم، تیر 1397 واردات خودرو را به کشور ممنوع کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

خبرگزاری مهر

یک حقوقدان گفت: شورای نگهبان به عنوان پاسدار شریعت و قانون اساسی در نظام جمهوری اسلامی ایران، در بسیاری از نظرات خود به صیانت از اصول استقلال کشور و نفی سلطه بیگانگان پرداخته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو هیئت مدیره انجمن صنایع همگن نیرومحرکه گفت: با توجه به قدرت خرید مردم، خودروسازان داخلی باید سالانه یک میلیون و 500 هزار دستگاه تولید کنند.

خبرگزاری تسنیم

لایحه واردات خودروهای کارکرده که در دوره وزارت فاطمی امین، وزیر سابق صمت، برای ساماندهی بازار خودرو تدوین شده بود، با تایید شورای نگهبان به قانون تبدیل شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این ارزیابی را روزنامه «فایننشال تایمز» منتشر کرده و در توضیح ماجرا نوشت: برلین برای افزایش چابکی اقتصاد باید موانع اساسی را برطرف کند. داده‌های اخیر آلمان تصویر تیره‌ای از آینده نزدیک این کشور به‌عنوان قدرت اقتصادی اروپا ترسیم می‌کند. در سال‌جاری اقتصاد آلمان وارد رکود شد و اخیرا تمایل سرمایه‌گذاران در این کشور، با سریع‌ترین سرعت از زمان همه‌گیری...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با توجه به ثبت نام اینترنتی و فروش خودرو در سامانه یکپارچه، انتخاب بهترین نمایندگی مدیران خودرو برای انجام و تکمیل مراحل و دریافت خودرو بسیار مهم می باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات علمی دانشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: تولید و استفاده از خودروهای برقی در کشور، ضمن تامین زیرساخت‌ها و لزوم توجیه اقتصادی، نیازمند برنامه راهبردی و ضمانت اجرایی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تابستان یکی از فصل‌هایی است که در آن دما بسیار بالا می‌رود و هوا گرم و خشک می‌شود.