جمعه 4 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری مهر

رییس جمهور کنیا گفت: ایران یک کارخانه مونتاژ خودروسازی در کنیا افتتاح می‌کند و خودروهای بومی ایرانی در کشور ما تولید می‌شود.

وب‌گاه گسترش

در خصوص بازار آهن باید گفت که به دلیل اینکه شرکت‌های خریدار محصولات فولادی در چین میزان خرید خود را تا حدود 25 درصد کاهش داده‌اند باعث بی‌رمقی بازار شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برای خرید لوازم یدکی ام جی کجا باید برویم؟ آیا خرید لوازم یدکی ام جی از بازار چراغ برق تهران می‌تواند بهترین شرایط خرید را برای ما به وجود آورد؟ با ما همراه باشید.

وب‌گاه گسترش

هفته گذشته بالاخره پس از مدت‌ها شاهد عقب نشینی شورای رقابت بودیم و نرخ محصولات مونتاژی منتشر شد و متقاضیان این خودروها می‌توانند تکلیف خود را روشن شده بدانند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با گذشت دوماه از اعلام قیمت محصولات خودروسازان بخش خصوصی، شورای رقابت با عقب‌نشینی از قیمت‌های مصوب، لیست جدیدی منتشر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

خودرو جدید سایپا با رنگ خاص و پلاک گذر موقت در خیابان های تهران دیده شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در مجمع‌عمومی سالیانه گروه صنعتی بارز منتهی به اسفند 1401، از رشد بی‌نظیر آمارهای تولیدی و اقتصادی پرده‌برداری شد و سهام‌داران بارز با 7 همت درآمد، 550 ریال سود به‌ازای هر سهم تقسیم نمودند و 250 میلیارد تومان را برای افزایش سود انباشته تخصیص داده که در آینده در صورت موافقت سهام‌داران افزایش سرمایه 100 درصدی گروه از محل سود انباشته صورت پذیرد

وب‌گاه عرشه آنلاین

گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای، جزئیات فروش قسطی خودرو، واریز وجه برای متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه، فروش فوق‌العاده و شرایط ثبت‌نام خودروهای خود در سامانه یکپارچه را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از راشاتودی، اطلاعات آژانس فدرال آمار آلمان، نشان می‌دهد که در ماه می‌تولید صنعتی در این کشور به شکل غیرمنتظره‌ای کاهش یافته و به گسترش نگرانی‌ها نسبت به طولانی‌تر شدن رکود در این بزرگ‌ترین اقتصاد اروپا منجر شده است. اصلی‌ترین دلیل پایین آمدن نرخ تولید صنعت آلمان، کاهش 13 درصدی تولید دارو و اقلام پزشکی در این کشور بوده که حتی افزایش تولید...

خبرگزاری تسنیم

داده‌های اداره آمار فدرال آلمان که روز جمعه منتشر شد، نشان می‌دهد که تولید صنعتی این کشور در ماه مه به طور غیرمنتظره‌ای کاهش یافت و نگرانی درباره رکود طولانی مدت در اقتصاد اول اتحادیه اروپا را افزایش داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس کالای ایران از پذیرش 14 کالا و محصول متعلق به 9 شرکت در بازار اصلی و فرعی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهدی صفری پیش از ظهر پنجشنبه در نشست فعالان بخش خصوصی در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار کرد: موقعیت ایران و نقش‌آفرینی آن در حد یک ابرقدرت است و تلاشمان بر این است تا به دور از نگاه سیاسی و یا وابستگی به برجام و FATF بتوانیم پیشرفت اقتصادی را با محوریت تعاملات همسایگی و کشور‌های مختلف انجام دهیم. وی تصریح کرد: در کنار ظرفیت خوبی که در تعاملات با کشور‌های...