جمعه 4 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خودروسازی تویوتا 328 میلیون دلار در کارخانه پیکاپ هیبریدی مکزیک سرمایه گذاری می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون حمل و نقل وزارت صمت گفت: ارز مورد نیاز خودروسازان بر اساس توافقات انجام شده میان وزارت صمت و بانک مرکزی این هفته تامین خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از اولین ساعات روز گذشته، ریزش قیمت خودرو، رکورددار شده است و بر اساس پیش‌بینی فعالان بازار خودرو، در مدت کوتاه، قیمت بازار و کارخانه بسیار نزدیک به هم خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه ایران، روزنامه رسمی دولت نوشت: جدا از مباحث عنوان شده که به صورت مستقیم سبب کاهش قیمت خودرو شده، کارشناسان عنوان می‌کنند که یکی از مهم‌ترین دلایلی که بازار خودرو در راستای آن به آرامش رسیده، کاهش اظهارنظر برخی از نمایندگان مجلس است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، منوچهر منطقی معاون حمل‌ونقل وزارت صمت گفت: ارز مورد نیاز خودروسازان که طبق توافقات انجام‌شده میان صمت و بانک مرکزی است این هفته تأمین خواهد شد. او گفت: این ارز در مرحله نخست شامل خودرو‌هایی است که بیشترین میزان خودکفایی را دارند و سپس به محصولات عرضه‌شده در سامانه یکپارچه خودرو اختصاص دارد، همچنین خودرو‌های سنگین هم در گروه دوم قرار دارند. منطقی...

وب‌گاه گسترش

معاون حمل و نقل وزارت صمت گفت: ارز مورد نیاز خودروسازان که طبق توافقات انجام شده میان صمت و بانک مرکزی بوده این هفته تامین خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون حمل و نقل وزارت صمت گفت: ارز مورد نیاز خودروسازان بر اساس توافقات انجام شده میان وزرات صمت و بانک مرکزی این هفته تامین خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حمل و نقل وزارت صمت گفت: ارز مورد نیاز خودروسازان بر اساس توافقات انجام شده میان وزرات صمت و بانک مرکزی این هفته تامین خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بسیاری از متقاضیانی که سال گذشته در طرح‌های فروش خودروسازان داخلی و مونتاژی ثبت‌نام کرده‌اند، هنوز دعوتنامه خود را دریافت نکرده‌اند. این در حالی است که بسیاری از این افراد تمام وجه خودرو را مطابق با اطلاعیه‌ها خودروساز به طور کامل پرداخته‌اند.

وب‌گاه گسترش

آنچه صنایع معدنی را با چالش روبه‌رو کرده بحث ضعف ساختار و نقش پررنگ دولتمردان است؛ موضوعی که مدت‌هاست فعالان این عرصه بر اصلاح آن تاکید داشته و باور دارند که اگر مسوولان مربوطه به این مهم بها ندهند نه‌تنها صنایع معدنی بلکه تمامی صنایع و اقتصاد کشور لطمه می‌بینند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشکلات ارز همچنان دامن خودوریی‌ها را گرفته و امروز اعلام شد در صورت عدم تامین ارز، احتمالا موعد تحویل پاییز و زمستان 1402 خودروهای مونتاژی تغییر کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مرکز پژوهش‌های مجلس در بیانیه سیاستی در خصوص صنعت و بازار خودرو، 5 توصیه و راهکار برای حل مشکلات این حوزه مطرح کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان محیط زیست گفت: گرد و خاک هایی که در حال حاظر در کشور رخ می دهد منبع داخلی دارد و منابع خارجی گرد و غبار خیلی فعال نشده اند.

خبرگزاری تسنیم

مرکز پژوهش‌های مجلس در بیانیه سیاستی در خصوص صنعت و بازار خودرو، 5 توصیه و راهکار برای حل مشکلات این حوزه مطرح کرده است.