شنبه 5 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تا 7 خردادماه، این مجموعه 86 هزار و 618 دستگاه خودرو تولید کرده است، گفت: از آنجا که توافقات خوبی میان وزارت صمت و بانک مرکزی در خصوص تامین ارز خودروسازان و قطعه سازان صورت گرفته، تولید خودرو سیر افزایشی پیدا کرده است.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

دیجیاتو نوشت: از نخستین روزهای فعالیت تسلا تا به امروز، بسیاری از کاربران ایرادات این خودروها را مطرح کردند، اما هربار با تکذیب شرکت مواجه می‌شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

براساس اخبار منتشر شده قرار است مدیرعامل مپنا جایگزین وزیر پیشین صمت شود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سایپا با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تا 7 خردادماه، این مجموعه 86 هزار و 618 دستگاه خودرو تولید کرده است، گفت: توافقات خوبی میان وزارت صمت و بانک مرکزی در خصوص تامین ارز خودروسازان و قطعه سازان صورت گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد معاملات بازار جریان داشت و البته فروشندگان خانگی، به خاطر نگرانی از ریزش بیشتر قیمت، وارد بازار شده و اقدام به فروش دلار کرده بودند. اگرچه برخی امیدوار بودند دلار وارد کانال 50 هزار تومان شود و از آنجا به کانال 40 هزار تومانی برود، اما دلار به این عده رکب زد و نهایتا در محدوده 51 هزار تومانی خود را تثبیت کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

سرپرست وزارت صمت گفت: با همکاری مؤثر بانک مرکزی، تأمین ارز صنایع به‌ویژه صنایع خودرو بدون هیچ وقفه‌ای ادامه دارد گفت: امید داریم روند کاهشی قیمت خودرو در بازار با شیب تندتری به نقطه مطلوب خود برسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نقطه‌عطف نامه مدیرعامل ایران‌خودرو به وزارت صمت آنجاست که وی بابت بروز بحران اجتماعی ناشی از تعهدات معوق هشدار داده و از اعلام مکرر این موضوع به سیاستگذار پرده برداشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دلار هرات در 51 هزار و 400 تومان باز شد و تا ساعت 12 شل بود و حتی به 51 هزار و 200 تومان هم رسید. اما از ساعت 12 به بعد و پس از برگشت سلطان عمان به کشورش، قیمت دلار شروع به افزایش کرد و در بالای مرز مقاومت 51 هزار و 700 تومان معامله شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دلار در روز دوشنبه قبل از رفتن پادشاه عمان خریدار نداشت و بعد از رفتنش کسی فروشنده نبود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست وزارت صمت با اشاره به روند واردات خودرو گفت: امید داریم روند کاهشی قیمت خودرو در بازار با شیب تندتری به نقطه مطلوب خود برسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرپرست وزارت صمت با اشاره به روند واردات خودرو گفت: امید داریم روند کاهشی قیمت خودرو در بازار با شیب تندتری به نقطه مطلوب خود برسد.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست وزارت صمت گفت: با همکاری مؤثر بانک مرکزی، تأمین ارز صنایع به‌ویژه صنایع خودرو بدون هیچ وقفه‌ای ادامه دارد، ضمن اینکه واردات خودرو با رفع موانع عملیاتی شده و ترخیص این خودروها تسریع شده است.