شنبه 5 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هفته گذشته، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا به چین رفت و با چند تن از مقامات این کشور و رئیس شرکت قطعات خودروی «کانتمپ» دیدار کرد. سفر ماسک به چین همزمان است با افزایش نگرانی خودروسازان غربی از سلطه چین بر بازار خودروهای الکتریکی. ماسک در ماه های اخیر تلاش کرده تا با کاهش قیمت‌ها، جای پای تسلا را در بازار چین محکم کند. از سوی دیگر، در هفته های گذشته، چین با پیشی گرفتن از ژاپن، به بزرگ‌ترین...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارزیابی‌ها حکایت از آن دارد که امروز پرطرفدارهای ایران خودرو با افت یک تا 40 میلیون راهی بازار شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاخص کیفیت هوای کرج در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گروه صنعتی ایران خودرو برای این نسخه جدید پژو 207 به جای موتور TU5 از موتور TU3 استفاده کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مصوبه واردات خودرو با یکسری حواشی مواجه شد که یک بخشی از آن متوجه هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنابر اعلام ایران خودرو، فرآیند تحویل پژو 207 با موتور TU3 به‌زودی پس از قیمت‌گذاری آغاز خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با وجود اینکه مصرف‌کنندگان و نهادهای مختلف نظارتی به طور مداوم از کیفیت و استاندارد خودروهای تولیدی شکایت دارند، اما خودروسازان برای اجرای هفت استاندارد تعلیقی باز هم درخواست زمان بیشتری کرده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

خط امامین انقلاب باید تداوم یابد و ارزش های فرهنگی و اسلامی حفظ شود، عده‌ای می‌خواهند کشف حجاب کنند این را قبول نمی‌کنیم و مجلس، دولت و مردم در برابر این کشف حجاب ایستاده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: رئیس مجلس با بیان اینکه لازمه ثبات اقتصادی، ثبات در تصمیم است، گفت که امروز قطعه‌ساز، خودروساز، مصرف کننده و دولت از تولید خودرو ناراضی هستند اما همچنان اصرار بر ادامه این راه وجود دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز قطعه‌ساز، خودروساز، مصرف کننده و دولت از تولید خودرو ناراضی هستند اما همچنان اصرار بر ادامه این راه وجود دارد.

وب‌گاه عصر ایران

امروز قطعه‌ساز، خودروساز، مصرف کننده و دولت از تولید خودرو ناراضی هستند اما همچنان اصرار بر ادامه این راه وجود دارد. الزاما هر رانتی در تولید مفید نیست و در مقاطعی اگر به تولید کمک دقیق و هدفمند نشود، کار پیش نمی‌رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آمارها نشان می‌دهد در اردیبهشت امسال بیش از 117 هزار دستگاه انواع خودرو توسط خودروسازهای دولتی و خصوصی تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 42 درصد (حدود 63 هزار دستگاه) افزایش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز قطعه‌ساز، خودروساز، مصرف کننده و دولت از تولید خودرو ناراضی هستند اما همچنان اصرار بر ادامه این راه وجود دارد.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اگر لایحه واردات خودروهای کارکرده تصویب شود، بازار خودرو از التهاب خارج می‌شود و قیمت خودرو هم سیر نزولی پیدا می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در نشست خبری برگزاری رویداد ملی اجلاس سراسری خانه‌های صمت کشور که از 21 تا 23 تیرماه و هم‌زمان با آیین ویژه گرامیداشت روز صنعت و معدن برگزار خواهد شد، با اشاره به جایگاه ویژه رسانه ها در کشور، گفت: اجلاس سراسری خانه های صمت کشور امسال از 21 تا 23 تیرماه در تبریز برگزار خواهد شد.