شنبه 5 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه فرارو

«فرض کنید این کار را انجام بدهیم. پراید با قیمت دلار 50 تومانی می‌شود 8 هزار دلار. آیا خریدار خارجی پراید را با این قیمت می‌خرد؟ سمند با قیمت حدودی 500 میلیون تومان و تبدیل قیمت 10 الی 11 هزار دلار توسط خریدار خارجی مورد استقبال واقع می‌شود؟ پژو پارس ما را می‌خرند؟ رانا و تارا را با 20 هزار دلار می‌خرند؟ مطلقا نمی‌خرند. تویوتا کرولایی که در بازار حدود 12 الی 13 هزار دلار قیمت دارد در...

وب‌گاه الف

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با انتقاد از وضعیت تولید خودرو در کشور گفت: مصرف سوخت خودروهای داخلی بیش از 2 برابر خودروهای خارجی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با انتقاد از وضعیت تولید خودرو در کشور گفت: مصرف سوخت خودروهای داخلی بیش از 2 برابر خودروهای خارجی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: مناظره خودرویی بین دو نماینده مجلس در برنامه تلویزیونی تهران 20 با محوریت بازار خودرو جنجالی شد.

وب‌گاه عصر ایران

قطعا شباهت موجود از همان ابتدا برای شما نیز قابل شناسایی بوده است. حتی جالب تر آنکه مازراتی تیپو 61 به نام بردکیج 61 نیز شهرت داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مناظره خودرویی بین دو نماینده مجلس در برنامه تلویزیونی تهران 20 با محوریت بازار خودرو جنجالی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: یکی از بیشترین رشدهای تولید در تاریخ خودروسازی کشور در سال 1401 رقم خورد؛ رشدی که حتی در مقیاس جهانی نیز چشمگیر است و صنعت خودرو با تولید بیش از یک میلیون و300 هزار دستگاه، رشدی قریب 40 درصد را نسبت به سال 1400 ثبت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در اولین قسمت خردادماه برنامه تهران20، جلال رشیدی کوچی، عضو کمیسیون داخلی کشور و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و سید مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مهمان این برنامه شدند. در ابتدا رشیدی کوچی در رابطه با موافقت خود با مسئله واردات خودرو به ذکر دلایلی پرداخت و گفت: هفته آینده بحث خودرو‌های کارکرده در دستور...

وب‌گاه خبر آنلاین

میرسلیم، نماینده مجلس گفت: چرا مادرها را مجبور به دلالی می‌کنیم؟ در مجلس تصمیم گرفته شد 50 درصد خودروها را به مادرها بدهیم. این تصمیم اشتباه بود

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: هدف این سازمان کمک به ارتقای کیفیت تولیدات خودروی داخلی و سرعت گرفتن تولید در کشور است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پویشی راه افتاده برای اینکه مادران بدون گواهینامه نیز در سامانه یکپارچه فروش خودرو قادر به ثبت‌نام شوند. ظاهرا فشار برای حذف گواهینامه از شروط ثبت‌نام مادران زیاد شده و حتی یکی از نمایندگان مجلس، دولت را به عمل غیرقانونی متهم کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

اینکه طرح جوانی جمعیت و تشویق به فرزندآوری در دستور کار حکمرانان کشور قرار گرفته و مجلس و دولت در این زمینه اهتمام به خرج دادند، موضوعی ستودنی است؛ اما استفاده از هر ابزاری برای تشویق مادران و اینکه این ابزار برای دیگران هزینه‌زا باشد، خیلی خوشایند نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد 24 نوشت: تشویق به فرزندآوری با استفاده از رانت خودرو، قانونی است که خودروسازان را مکلف کرده به مدت هفت سال 50درصد خودروهای تولیدی خود را با قیمت کارخانه به مادران دو فرزند اختصاص دهند. حالا، اما شروط درنظرگرفته‌شده برای ثبت‌نام مادران در سامانه یکپارچه، انتقادهایی را متوجه خودروسازان کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نعمت‌بخش با انتقاد از اینکه سازمان استاندارد با بودجه بنگلادشی ژست سوئیسی می‌گیرد، گفت: در شرایطی که صنعت خودرو برای تأمین ارز تولیدات جاری خود با استانداردهای فعلی دچار مشکل است چرا هزینه اضافی که نیاز ارزی هم دارد به این صنعت تحمیل می‌کنید؟!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیر انجمن خودروسازان ایران مدعی شد: برخی خودروسازان تعدادی از استانداردهای تعلیقی را بر روی محصولات اجرایی کرده‌اند که همین امر باعث افزایش هزینه تولید خودرو شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: دبیر انجمن خودروسازان ایران با انتقاد از اینکه سازمان استاندارد با بودجه بنگلادشی ژست سوئیسی می‌گیرد، مدعی شد: برخی خودروسازان تعدادی از استانداردهای تعلیقی را بر روی محصولات اجرایی کرده‌اند که همین امر باعث افزایش هزینه تولید خودرو شده است.