شنبه 5 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، تحولات و اقدامات انجام شده در خصوص تولید و عرضه خودرو در بازار، پس از چند سال سبب شده است که بسیاری در این بازار فروشنده شوند و به نظر می‌رسد سرمایه‌ها در حال خروج از این بازار است، اما تغییراتی که سبب می‌شود تا خودرو در سال جاری از سرمایه‌ای بودن خارج شود چیست؟ تولید خودرو بعد از چهار سال به بالای یک میلیون دستگاه در سال رسید 1- بعد از چهار...

وب‌گاه مشرق نیوز

بررسی وضعیت بازار خودرو حاکی از آن است که با توجه به عرضه گسترده خودرو از طریق سامانه یکپارچه، بسیاری در این بازار فروشنده شده‌اند، دلال‌ها به تدریج در حال کنار کشیدن هستند و سرمایه‌ها در حال خروج از این بازار است.

وب‌گاه گسترش

متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودروهای داخلی تا جمعه مهلت دارند با افتتاح حساب وکالتی در این طرح ثبت نام کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فهرست کامل خودروهای عرضه شده در مرحله دوم طرح یکپارچه اعلام شد. متقاضیان تا ساعت 24 جمعه 29 اردیبهشت می‌توانندحساب وکالتی به مبلغ 100 میلیون تومان افتتاح و پس از زمان مذکور فرایند انتخاب خودرو را آغاز کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودروهای داخلی تا جمعه 29 اردیبهشت مهلت دارند با افتتاح حساب وکالتی به نام سازمان حمایت در این طرح ثبت نام کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرایط دور جدید ثبت‌نام خودرو بدون قرعه‌کشی سایپا و ایران خودرو و سایر خودروهای داخلی در سامانه یکپارچه فروش اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس اطلاعیه مندرج در سامانه یکپارچه عرضه خودرو، متقاضیان تا ساعت 24 جمعه 29 اردیبهشت می‌توانند در یکی از 26 بانک اعلامی، حساب وکالتی به مبلغ 100 میلیون تومان به نام سازمان حمایت افتتاح و پس از زمان مذکور فرایند انتخاب خودرو را آغاز کنند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودروهای داخلی تا جمعه 29 اردیبهشت مهلت دارند با افتتاح حساب وکالتی به نام سازمان حمایت در این طرح ثبت نام کنند.

وب‌گاه عصر ایران

چراغ های اصلی عقب جگوار سال ها است که یک امضا اختصاصی برای برند محسوب می شود و اینجا هم تکرار شده تا در هماهنگی با دیفیوزر اسپرت و خروجی اگزوز 4 تایی با جانمایی 2 لول در هر طرف مکمل سایر قسمت های اسپرت اف - تایپ نسخه 75 باشد.

وب‌گاه گسترش

عده ای حمایت وزارت صمت از مصوبه شورای رقابت در زمینه قیمت‌گذاری خودروهای مونتاژی را مورد انتقاد قرار داده و مدعی شده‌اند که این کار موجب کاهش دستوری قیمت خودروهای مونتاژی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

بازار نوشت: بانکی‌پور، نماینده مجلس به بازار گفت: سال گذشته 100 هزار مادر موفق به دریافت خودرو در طرح جوانی شدند، با در نظر گرفتن اختلاف قیمت خودرو از کارخانه تا بازار، 30 هزار میلیارد تومان تشویق شده اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مونتاژ خودرو در ایران وضیعت نابسامانی دارد. طبق اعلام شورای رقابت از 17 خودرو 13 خودرو با هزینه بالا، مونتاژ می شوند. با این حال به نظر می رسد گرانفروشی جایگزین کاهش هزینه‌ی مونتاژ شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: مونتاژ خودرو در ایران وضیعت نابسامانی دارد. طبق اعلام شورای رقابت از 17 خودرو 13 خودرو با هزینه بالا، مونتاژ می شوند. با این حال به نظر می رسد گرانفروشی جایگزین کاهش هزینه‌ی مونتاژ شده است.