شنبه 5 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی شورای رقابت گفت: قیمت اعلامی خودرو‌های مونتاژی بر اساس صورت‌های مالی 6 ماهه اول سال گذشته تعیین شده که با توجه درخواست خودروسازان، صورت‌های مالی 6 ماهه دوم سال گذشته مبنا قرار می‌گیرد و بر این اساس، قیمت خودرو‌های مونتاژی سه شنبه اعلام می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

وزارت صمت در پاسخ به حمایت رسانه‌های منتقد دولت از گران‌فروشی خودروهای مونتاژی اعلام کرد: سیاست وزارت صمت کاهش هزینه تمام‌شده، افزایش تولید و جلوگیری از گران‌فروشی خودروهای مونتاژی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان بورس گفت: در اصلاح چند روزه اخیر بورس، پول آنچنانی از بازار خارج نشده و بورس جای نگرانی ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مجید عشقی گفت: در اصلاح چند روزه اخیر بورس، پول آنچنانی از بازار خارج نشده و بورس جای نگرانی ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بهادری جهرمی پیش از ظهر پنجشنبه در جمع مدیران هیئت‌های رزمندگان سراسر کشور در سالن همایش مرکز فقهی ائمه اطهار قم در سخنانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برآمده از هیئت هاست و هیئت‌های مذهبی در استمرار حرکت انقلاب نقش بسیار مهمی دارند افزود: برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر در عرصه‌های مختلف نیازمند انقلاب در بخش‌های گوناگون هستیم و بیانیه گام دوم رهبر...

وب‌گاه مشرق نیوز

اگر تنها قیمت خودرو از سال 84 تا 92 را بررسی کنیم، آگاه خواهیم شد که تنش در این بازار همیشگی بوده و حال تنها به اوج افسارگسیختگی خود رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سید مصطفی میرسلیم به اظهارات بهادری جهرمی، در خصوص مخالفت هیئت عالی نظارت با بند مربوط به واردات خودروهای سواری کارکرده و ارتباط این تصمیم با نابسامانی در بازار خودرو، پاسخ داد و گفت: مخالفت هیئت عالی نظارت براجرای سیاستها، به دلیل مغایر بودن پیشنهاد دولت با سیاستهای اقتصاد مقاومتی بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سال گذشته 1.3 میلیون دستگاه خودرو تولید شد و وزارت صمت وعده داد که این عدد در سال جاری به 1.7 میلیون دستگاه برسد؛ وعده‌ای که برای تحقق آن باید پیش شرط‌هایی رعایت شود.

خبرگزاری مهر

سال گذشته 1.3 میلیون دستگاه خودرو تولید شد و وزارت صمت وعده داد که این عدد در سال جاری به 1.7 میلیون دستگاه برسد؛ وعده ای که برای تحقق آن باید پیش شرط هایی رعایت شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احسان خاندوزی طی سخنانی در دیدار با قیس بن محمد الیوسف، در محل وزارت اقتصاد، اظهار داشت: در سالی که گذشت، مناسبات اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و پادشاهی عمان از جوانب مختلف رو به ارتقا بود و این امر به ویژه با سفر رئیس جمهور ایران به عمان و استقبال گرم طرف عمانی، سرعت بیشتری گرفت. وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین با اشاره به سقف دو میلیارد دلاری...

وب‌گاه گسترش

نظر به انتشار گزارشی با عنوان «درس‌های یک استیضاح» در روزنامه جمهوری اسلامی، مرکز ارتباطات این وزارتخانه به ذکر مواردی برای استحضار و تنویر افکار عمومی پرداخت.