شنبه 5 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با هرگونه رانت‌خواری و ویژه خواری مقابله می‌کنیم و در این راه تاوان هم خواهیم داد.

خبرگزاری تسنیم

بررسی استیضاح فاطمی امین وزیر «صمت» در دستورکار جلسه علنی امروز قرار دارد و در این گزارش اظهار نظر موافقان استیضاح را می‌خوانید.

وب‌گاه عصر ایران

می‌گویند اگر وزیر افتاد، بُرد مجلس است و در غیر این صورت باخت مجلس؛ چه کسانی دنبال دو قطبی سازی هستند. دولت مردمی و مجلس انقلابی باید با هم مسائل را حل کنند. چه کسانی از دو قطبی سازی نفع می‌برند این تعبیرات زیبنده نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

خبرگزاری مهر

نمایندگان موافق استیضاح استدلال‌های خود را بیان کردند، در ادامه سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت به مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان پاسخ داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس شورای اسلامی دوبار به فاطمی امین فرصت داد اما او فرصت‌ها را از دست داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: نه، فکر و خیال برتان نداشته، موهای‌تان واقعاً در حال نازک شدن و ریختن است! به گفته متخصصان پوست مو، بهترین موهای عمرمان در سن 15 سالگی روی سرمان رشد می‌کند و پس از 20 سالگی کم‌کم تغییراتی رخ می‌دهد که منجر به نازک شدن موها می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

بررسی استیضاح فاطمی امین وزیر «صمت» در دستورکار جلسه علنی امروز قرار دارد که در این گزارش اظهار نظر موافقان استیضاح را می‌خوانید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رسولی‌نژاد از استیضاح‌کنندگان وزیر صمت در سخنان امروزش درباره آمار تولید خودرو انتقاداتی را مطرح کرد و گفت آمار اعلام‌شده نادرست است اما به نظر می‌رسد وی دچار اشتباه آماری شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیداحمد رسولی نژاد گفتک بنده قبل از ورود به محورهای استیضاح از عملکرد یک جانبه و بدون انصاف صداوسیما که هم در استیضاح قبلی و هم در استیضاح فعلی از آقای فاطمی امین دفاع کرد به شدت گلایه می‌کنم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مردم دماوند با اشاره به این‌که یکی از محورهای استیضاح وزیر صمت بحث خودرو بوده است، گفت: در وزارت صنعت، معدن و تجارت در دوره آقای فاطمی امین این آمار دادن روی کار آمده است که آمار خودروهایی که به کف پارکینگ عودت داده می‌شود همراه با آمار خودروهای تولیدی ارائه می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که یکی از محورهای استیضاح وزیر صمت بحث خودرو بوده و کل آمار خودروهای تولیدی ایران خودرو و سایپا در سال 1401، 901 هزار دستگاه بوده این پرسش را طرح کرد که چگونه وزیر صنعت، معدن و تجارت وعده می‌دهد که قرار است آمار تولید خودرو به یک میلیون و 600 هزار دستگاه افزایش پیدا کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرشاد فاطمی، اقتصاددان، معتقد است تا زمانی که در بخش سیاست خارجی اتفاقی رخ ندهد صنایع کشور از جمله صنعت خودرو نمی تواند در جاده پیشرفت به حرکت خود ادامه دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار خودروهای خارجی هم صعودی شده و شاهد افزایش قیمت خودروهایی نظیر «لکسوس و بنز و بی‌ام‌و» هم هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نه تنها از ارقام بالایی که در مورد واردات خودرو مطرح می‌شد، خبری نشده است بلکه بازار خودروهای خارجی هم صعودی شده و شاهد افزایش قیمت خودروهایی نظیر «لکسوس و بنز و بی‌ام‌و» هم هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شرایط واردات خودروهای کارکرده مبتنی بر "ثبت سفارش" توسط اشخاص حقیقی و حقوقی و اعلام "منشاء ارز" مورد تایید بانک مرکزی تهیه و ابلاغ خواهد شد.