شنبه 5 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در دیدار با عبدالقادر جوخدار، وزیر صنعت سوریه، خواستار رفع موانع تولید در سایت سیامکو شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعد از گذشت نزدیک به دو سال از آغاز به کار دولت رئیسی، حالا طرفداران و بخصوص جریان های سیاسی تاثیر گذار در پیروزی او، با این سوال اساسی از سوی افکار عمومی مواجه اند که کارنامه دولت اصول گرا چیست؟ فرجام وعده ها و برنامه 7000 صفحه ای رئیسی برای بهبود شرایط کشور و معیشت و سفرهای مردم چه شد؟

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی دولت گفت: بیان ضعف‌ها و آسیب‌شناسی مشکلات یک نیاز است اما توجه به چرایی آنها نشان می دهد مشکلاتی ماننند بیکاری و تورم نتیجه نگاه و گفتمان "ما نمی توانیم" در برخی دوره‌های مدیریتی گذشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل ایران خودرو گفت: سایت تولیدی ایران خودرو در سوریه با تعامل و رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری، امکان بازگشت به دوران قبل و ایجاد بهره وری را دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، شاید کمتر کسی پیدا شود که این روزها مواجه‌ای با اخبار مرتبط با خودرو نداشته باشد. از گرانی افسارگسیخته خودروها در هفته‌های گذشته که سرتیتر رسانه‌ها بود تا اظهارات بعضا قابل تامل برخی از نمایندگان مجلس درباره صنعت خودرو و جلوگیری هیات عالی نظارت بر سیاست‌های کلی نظام از واردات خودروهای کارکرده، از جمله موضوعاتی است که در ماه‌های گذشته کم و بیش...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

موتمنی درباره اسقاط خودرو در کشور نیز توضیح داد: از سوی دیگر در کشورهای دیگر عمر خودرو معمولا 6 - 7 سال تا نهایتا 10 سال است، اما متاسفانه در کشور ما بعضا برخی از خودروها بالای 30 سال از عمرشان گذشته و هنوز در حال تردداند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اطلاعات آنلاین نوشت: رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو معتقد است اگر هفته‌ای 50 هزار خودرو تولید و فاکتور شود و واردات آزاد شود وضعیت بازار خودرو به ثبات می‌رسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وقتی وزارت صمت خودش مدیر مسئول نصب می کند دیگر نمی تواند خودش نظارت هم بکند ولی وقتی مجمع عمومی طبق قانون مدیر تعیین کند دولت می تواند از جایگاه حکومتی نظارت کند و ایرادات را بگیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کار با اشاره به مسئله منزلت کارگران گفت: در آموزه‌های دینی نیز به مسئله منزلت کارگران اشاره شده است و غفلت از منزلت کارگر، گناهی نابخشودنی است.

خبرگزاری تسنیم

وزیرکار بااشاره به اینکه معیشت و مسکن دو موضوع مهم در مسئله کارگران است گفت: اگر کارگر دغدغه معیشت نداشته باشد در حوزه کار معجزه می آفریند و حتماً خلاقیت بوجود می آورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد 24 نوشت: نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران گفت: برخی از اقدامات وزارت صمت مبنی بر کاهش و یا تثبیت قیمت‌ها در بازار خودرو مقطعی است و تنها برای گذر از یک بحران اقدام به یک سری کارها می‌کند از این رو نمی‌توان به آینده وضعیت قیمت‌ها خوش بین بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرتضوی گفت: برای پاسداشت شأن، مقام و منزلت کارگر باید به دو موضوع توجه کرد که یکی معیشت کارگران و دیگری موضوع مسکن است.

وب‌گاه فرارو

رئیس دولت گفت: فردا رئیس جمهور با دعوت رسمی آقای بشار اسد به کشور سوریه سفر خواهند کرد. این سفر پس از 13 سال صورت خواهد گرفت و در استمرار دیپلماسی همسایگی دولت سیزدهم و با محوریت تقویت مناسبات اقتصادی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران و سوریه و محور مقاومت خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد علی تیموری؛ مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسمی به مناسبت هفته کارگر با بیان اینکه رهبر انقلاب جامع‌ترین تعریف را در باب کارگر ارائه داد، گفت: وظیفه ما این است که این تعریف را در محیط کار تبیین کنیم. در دهه 90 روی کار و زیرساخت تلاش نشد و توسعه کارگری هم شکل نگرفت. در این دولت مردمی در سال 1401 بیش از 5 پروژه زیرساخت طراحی شد. اولین...