شنبه 5 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه عرشه آنلاین

استیضاح انگیزه اصلی خود را در خلال نطق یکی دو نماینده نشان داد که بی‌پروا به ارتباط میان مخالفت‌شان با فاطمی امین و انتخابات آتی مجلس اشاره داشتند و استیضاح وزیر را مابه ازای رأی موکلان نمایندگان معرفی کردند. رویکردی که در همراه ساختن اکثریت بی‌تأثیر نبود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه دولت مدعی شد آنچه در جریان است نگرانی نمایندگان از آرای انتخاباتی شان است بی‌آنکه این حقیقت مورد توجه قرار گیرد که همه مسئولیت وضع موجود در فقره خودرو روی دوش یک وزارتخانه قرار ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایران ارگان دولت به رای عدم اعتماد مجلس به فاطمی امین واکنش عصبی نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استیضاح وزیر صمت می‌توانست یک جلسه دولت و مجلس باشد که حتی در صورت رای آوردن، تنها در حد مهر تایید به برکناری یک وزیر باشد، اما بازی در آخرین روزها به گونه‌ای مدیریت شد که این جلسه به پیش‌درآمدی برای منازعات و طناب‌کشی انتخاباتی تبدیل شود. احمدی‌نژاد در حالی که مدت‌هاست ظاهر نمی‌شود، اما دولت بهار زمینه‌ای چید که هزینه دفاع از فاطمی‌امین برای نمایندگان به معنای خداحافظی از مجلس آینده...

وب‌گاه عصر ایران

این پنجمین تغییر در دولت سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری است. قبل از این حجت عبدالملکی وزیر کار، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، صالح آبادی رئیس بانک مرکزی و یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش از سمت خود استعفا کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بالاخره بعد از کش و قوس فراوان، سید رضا فاطمی امین با رای نمایندگان مجلس از سکانداری وزارت صمت کنار رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایندگان مجلس، رای خود را از فاطمی امین پس گرفتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بنده هم به عنوان وزیر صنعت یک تندر 90 مدل 1389 دارم و نسبت به قیمت خودرو گله‌مند هستم ما از مردم جدا نیستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: بنده هم به عنوان وزیر صنعت یک تندر 90 مدل 1389 دارم و نسبت به قیمت خودرو گله‌مند هستم ما از مردم جدا نیستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن با بیان این‌که خریدن پراید از رده خارج شده آرزوی مردم است، گفت: آقای فاطمی امین مسیر را اشتباه رفته‌اند باید به جای واگذاری سهام ایران خودرو، مدیریت را واگذار می‌کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی امروز؛ یکشنبه 10 اردیبهشت 1402 در جلسه 304 این مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت را در دستور کار قرار دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فاطمی امین درباره عملکرد یک خودروساز خصوصی دست به افشاگری زد.