جمعه 28 اردیبهشت 1403

تکذیب تمام شایعات از سوی معاون اجرایی؛/ پاسخ محمدی به شایعه حضور اسکوچیچ در پرسپولیس

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تکذیب تمام شایعات از سوی معاون اجرایی؛/ پاسخ محمدی به شایعه حضور اسکوچیچ در پرسپولیس

محمد محمدی در خصوص شایعات پیشنهاد صد میلیاردی از سوی یک باشگاه به گل‌محمدی و حضور اسکوچیچ در پرسپولیس توضیح داد.

به گزارش "ورزش سه"، محمد محمدی، معاون اجرایی پرسپولیس در حاشیه بازی با ملوان پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. محمدی راجع به دریافت مجوز حرفه‌ای گفت: ما در مدت زمانی که برای‌مان تعیین شده بود بارگذاری را انجام دادیم اما نمی‌دانیم در نهایت چه اتفاقی برای‌مان می‌افتد. یک سری مسائل در اختیار ما نیست از جمله ورزشگاه آزادی و مالکیت تیم که نیاز به زمان دارد. هیچ بدهی‌ای نداریم و همه را تسویه کردیم و امیدواریم هیچ مشکلی نباشد.

او در مورد شفافیت مالی پرسپولیس توضیح داد: همانطور که آقای قربان‌زاده گفتند تمام برداشت‌های مالی تحت نظر کمیته مصارف بوده و بدون اجازه آنها برداشت نکردیم.

عملکرد پایه‌ها طبق برنامه سه ساله‌ای که داشتیم خوب بود. حضور بچه‌های جوان در تیم بزرگ‌ها نوید روزهای خوبی را می‌دهد. امسال تقریبا 11 بازیکن امیدمان کارت برایشان صادر شد و در لیست می‌آیند. با درایت آقای گل‌محمدی و مدیر آکادمی‌مان، آقای خلیلی جوانان خوبی اضافه می‌شوند.

او در مورد شایعه پیشنهاد 100 میلیاردی یک باشگاه به گل‌محمدی گفت: این چیزها پیش می‌آید. آقای گل‌محمدی جزو سرمربیان خوب لیگ است و این شایعات همیشه هست. ایشان سال دیگر هم قرارداد دارد و هم ما علاقه. مندیم و هم ایشان دوست دارد بماند.

ویدئو: 276994

محمدی در مورد راه‌اندازی تیم بانوان پرسپولیس گفت: فعلا صحبتی نیست و جزو الزامات ای‌اف‌سی نیست.

او راجع به طلبکارهای داخلی پرسپولیس گفت: از این طلبکارها زیاد هستند و هر دفعه حساب‌ها را می‌بندند. سالیان سال پیگیری نشده و عدد و رقم‌ها زیاد شده است. دوستان حقوقی مذاکره می‌کنند که این مشکلان حل شود.

او در مورد اینکه اگر دومین سال پیاپی قهرمان نشوند گل‌محمدی خواهد ماند یا خیر و شایعه حضور اسکچیچ در پرسپولیس گفت: ما خوشبینیم و انشاالله قهرمان می‌شویم. در مورد اسکوچیچ هم خودتان گفتید شایعه است. بازی خوبی بود، امسال اتفاقات خوبی افتاده و امیدوارم تا قهرمانی این روند ادامه داشته باشد.

محمدی در مورد طلب‌شان از ای‌اف‌سی گفت: امیدواریم ای‌اف‌سی طلب‌مان را بدهد. نامه‌نگاری شده امیدوارم با رفع تحریم‌ها هم تیم ملی پولش را بگیرد و هم پرسپولیس.

او در مورد گلزنی پریرا و شکایت از لوکادیا گفت گفت: همین که این فشار از رویش برداشته شد خوب است. هر بازیکنی به پرسپولیس می‌آید نیاز به زمان دارد. امیدوارم با گل امشب شرایط برایش راحت‌تر باشد. مطمئنا کادرفنی حتما بررسی‌های لازم را کردند که جذب کردند. از لوکادیا هم شکایت کردیم اگر می‌خواست برگردد نمی‌رفت و شایعه است. چون ما تعهدات‌مان را انجام دادیم فکر نمی‌کنم مشکلی باشد.

محمدی ادامه داد: بازی بعد با مس کرمان برای ما اولویت است و حساسیت دربی هم همیشه بوده و امسال هم چون در قهرمانی تاثیرگذار خواهد بود فکر می‌کنم جذاب‌تر شود.