یک‌شنبه 1 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2024 با شعار «با هم برای برقراری صلح و امنیت» و در منطقه‌ای به وسعت 17 هزار کیلومتر مربع، با پیام صلح و دوستی کار خود را به اجرا رساند.

وب‌گاه فرارو

هفته گذشته خبر کشته شدن دختری 21ساله به دلیل شلیک اشتباهی یکی از ماموران نیروی انتظامی پاسگاه چمن‌سلطان در نزدیکی روستایی با همین نام در شهرستان الیگودرز استان لرستان رسانه‌ای می‌شود که صحت و سقم آن پیگیری شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مارک روته نخست وزیر هلند هم چندی پیش تاکید کرد: همه تلاش‌ها باید بر وقفه فوری در درگیری‌ها و توقف دائمی این مناقشه هولناک متمرکز باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: داماد یک خانواده در پی اختلافات خانوادگی به درب منزل خانواده همسرش مراجعه و با یک قبضه اسلحه اقدام به تیراندازی به سمت خانواده همسرش می‌کند.

وب‌گاه فرارو

سرهنگ محمدرضا یاری گفت: حوالی ساعت 19:30 دقیقه شب گذشته (پنجشنبه، 24 اسفند) به دنبال وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از محلات شهر کرمانشاه، تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از قتل همسر، مادر و برادر همسر توسط داماد خانواده در این شهرستان خبر داد. فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از قتل همسر، مادر و برادر همسر توسط داماد خانواده در این شهرستان خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ محمدرضا یاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد:: حوالی ساعت 19:30 دقیقه شب گذشته (پنجشنبه - 24 اسفند) به دنبال وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از محلات...

وب‌گاه مشرق نیوز

سارقان موتور سوار با شلیک به سوی مرد دلار فروش، جان وی را گرفتند تا دست به سرقت دلارها و یوروهای وی بزنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از قتل یک خانواده به وسیله دامادشان خبر داد.

وب‌گاه الف

پلیس به خبر منتشرشده درباره‌ی مرگ نگار کریمیان در الیگودرز واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، گفت: داماد یک خانواده در کرمانشاه به دنبال اختلافات خانوادگی همسر، مادر همسر و برادر همسرش را به قتل رساند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کاخ سفید در یک نشست خبری از تعهد آمریکا در قبال همکاران پیشین افغان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه لرستان گفت: کمیته رصد و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی هم به وظیفه قانونی خودش عمل کند، کلیپ‌هایی در فضای مجازی پخش می‌شود، اینها بررسی شود، اگر صحیح هستند، کسانی که تخلف کرده‌اند در موردشان اقدام قانونی صورت گیرد، اگر صحیح نیستند، به افکار عمومی توضیح داده شود، سلامت انتخابات بحث مهمی است، هر کسی به‌اندازه یک رأی تخلف کرده باشد باید بر اساس قانون با او برخورد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گروه تروریستی الشباب مسئولیت حمله به یک هتل مجلل در سومالی را بر عهده گرفت. افراد مسلح عضو این گروه شبه نظامی وابسته به القاعده حدود ساعت 9:45 شب پنجشنبه به وقت محلی (ساعت 18:45 به وقت گرینویچ) به هتل SYL در موگادیشو یورش بردند. احمد دهیر افسر امنیتی سومالی به خبرگزاری فرانسه گفت که افراد مسلح وابسته به الشباب پس از ورود به داخل این هتل اقدام...

وب‌گاه عرشه آنلاین

قتل همسر، مادر و برادر همسر توسط داماد خانواده! فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، گفت: داماد یک خانواده در کرمانشاه به دنبال اختلافات خانوادگی همسر، مادر همسر و برادر همسرش را به قتل رساند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از حضور ماموران و انجام تحقیقات ابتدایی مشخص شد داماد خانواده در پی اختلافات خانوادگی با حضور در منزل خانواده همسرش و استفاده از سلاح، اقدام به تیراندازی کرده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

دارنده سهمیه المپیک پاریس گفت: تیراندازی تجهیزات محور است و همیشه با یکسری مشکلاتی مواجه بوده و هست.