یک‌شنبه 1 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه 55 آنلاین

دارنده سهمیه المپیک پاریس گفت: تیراندازی تجهیزات محور است و همیشه با یکسری مشکلاتی مواجه بوده و هست.

وب‌گاه عصر ایران

هانیه رستمیان: دو رویداد جهانی تا المپیک پیش رو (پاریس 2024) خواهیم داشت. اولین مسابقات فروردین ماه, مرحله پایانی کسب سهمیه المپیک در برزیل است که در این مسابقات حضور خواهم داشت.

خبرگزاری تسنیم

ملی‌پوش تیراندازی ایران گفت: تلاش می‌کنم در دومین تجربه حضورم در المپیک به فینال برسم و در این رقابت حضور داشته باشم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ملی‌پوش تیم ملی بانوان تیراندازی با انتقاد از بی‌توجهی‌ها به این رشته در فاصله یک سال تا المپیک، گفت: مدال طلای تیراندازی در المپیک هم سبب نشد که توجه به این رشته بیشتر شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در درگیری مسلحانه امروز در کرمان یک سرباز پلیس به شهادت رسید. در درگیری مسلحانه امروز در کرمان یک سرباز پلیس به شهادت رسید. به گزارش عرشه آنلاین؛ فرمانده انتظامی استان کرمان اعلام کرد: صبح امروز ماموران یگان تکاوری 115 زهکلوت رودبار جنوب از توابع کرمان هنگام پایش خودروهای عبوری در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و دستور ایست دادند. پس از دستور ایست ماموران یگان تکاوری...

وب‌گاه خبر آنلاین

رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2024، یگان‌های شناور ایران، چین و روسیه برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جانشین فرماندهی مرزبانی فراجا از کشف 800 کیلوگرم انواع موادمخدر توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

در این مرحله از رزمایش، ناوهای شناور ایران، چین و روسیه به سر فرماندهی ناو دنا و با استفاده از سلاح‌های تعیین شده به سوی اهداف سطحی در دریا تیراندازی کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سال 1402 سالی بود که پرونده های جنایی زیادی در دل خود داشت اما در این بین 4 پرونده جنایی بیش از پیش سروصدا کرد سال 1402 سالی بود که پرونده های جنایی زیادی در دل خود داشت اما در این بین 4 پرونده جنایی بیش از پیش سروصدا کرد پرونده های جنایی در سال 1402 سر و صدای زیادی به پا کرده است. از جمله این پرونده‌ها مربوط به زن میانسالی به نام کلثوم اکبری بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عاملان تیراندازی در درگیری اراذل و اوباش در منطقه هفت حوض شناسایی و دستگیر شدند.

خبرگزاری تسنیم

معاون مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در درگیری اراذل و اوباش در منطقه هفت حوض خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در درگیری اراذل و اوباش منطقه «هفت حوض» نارمک خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در ادامه رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2024، یگان‌های شناور و پروازی و تیم‌های عملیات ویژه ایران، چین و روسیه عملیات آزاد سازی کشتی ربوده شده و انهدام اهداف هوایی شبانه و روزانه را تمرین کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عاملان تیراندازی در درگیری اراذل و اوباش در منطقه هفت حوض شناسایی و دستگیر شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در درگیری اراذل و اوباش در منطقه هفت حوض خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، امیر مصطفی تاج الدینی سخنگوی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2024 گفت: در ادامه برگزاری مراحل اصلی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2024 با حضور نیرو‌های دریایی ایران، چین و روسیه، یگان‌های شناوری و پروازی سه کشور بر اساس سناریو از پیش تعیین شده عملیات آزاد سازی دو کشتی تجاری که در آب‌های بین‌المللی مورد ربایش دزدان دریایی قرار گرفته بودند را...