دوشنبه 2 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در شلیک مرگبار یک سرباز ارتش آلمان چهار نفر از جمله یک کودک در شمال غربی این کشور به قتل رسیدند و مظنون خود را به پلیس تسلیم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شلیک مرگبار یک سرباز ارتش آلمانی، چهار نفر از جمله یک کودک به قتل رسیدند؛ مظنون نیز خود را به پلیس تسلیم کرد.

خبرگزاری مهر

روش اتخاذ تصمیم خمینی آرام و سنجیده است. او با صبر بی‌پایان، نقطه‌نظرها را گوش می‌کند و به هنگام اتخاذ تصمیم، تنها و بدون واسطه اقدام می‌نماید. وقتی تصمیم می‌گیرد قاطعانه از آن دفاع می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بسیجی بومی طرح امنیت شهرستان زاهدان توسط اشرار مسلح مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بسیجی بومی طرح امنیت عثمان شه بخش در منطقه سرجنگل بخش کورین شهرستان زاهدان بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفارت جمهوری اسلامی ایران حملات تروریستی اخیر در بورکینافاسو را محکوم کرد.

وب‌گاه عصر ایران

براساس اعلام مقام ارشد معاونت پلیس ال کاجون، یکی از قربانیان در محل تیراندازی جان باخت و دو تن دیگر با زخم‌های ناشی از شلیک گلوله به بیمارستان منتقل شده‌اند و به نظر می‌رسد شرایط پایداری دارند. هنوز انگیزه مظنون مشخص نشده است.

خبرگزاری مهر

تیم ریکرو ایران در مسابقات ارتش‌های جهان مدال نقره را به دست آورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌این در حالی است که سالانه 5 تا 8 هزار نفر در ایران به دلایلِ منجر به مرگ مغزی فوت می‌کنند که حدود 3 هزار نفر از آن‌ها قابلیت اهدای عضو دارند. اما چون خانواده‌های این افراد (افراد مرگ مغزی) به اهدای عضو رضایت نمی‌دهند، تمام اعضای آن‌ها به طور سالم زیر خاک می‌رود و از بین می‌رود. این در حالی است که سالانه 5 تا 8 هزار نفر در ایران به دلایلِ منجر به مرگ مغزی فوت می‌کنند که حدود 3 هزار...

وب‌گاه فرارو

25 هزار نفر در ایران در لیست انتظار پیوند عضو قرار دارند که از این تعداد، روزانه 7 تا 10 نفر به دلیل نرسیدن عضو مناسب پیوندی جان خود را از دست می‌دهند. یعنی در هر دو ساعت، تقریبا یک نفر.

وب‌گاه عصر ایران

سارقی در شیکاگو به یک جواهرفروشی دستبرد زد. مالک جواهرفروشی با اسلحه خود به سمت سارق تیراندازی کرد. مقامات شیکاگو این سارق را بدون هیچ اتهامی آزاد کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد: ما در تلاش برای دستیابی به توافقی برای آتش‌بس فوری هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نیویورک‌تایمز ادعای بی‌گناهی رژیم صهیونیستی در حمله به کاروان کمک‌های غزه را زیر سوال برد

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از رسانه‌های ملحی ترکیه اعلام کرد که در پی حمله مسلحانه دو مهاجم به ساختمان بیمارستانی در استان دنیزلی ترکیه، دست‌کم 7 نفر زخمی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پاکستان قتل‌عام دیروز مردم غزه توسط اسرائیل را که در صف دریافت کمک‌های بشردوستانه بودند، محکوم کرد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان جنایت جدید اسرائیل در حمله به شهروندان فلسطینی در غزه که در انتظار رسیدن کمک های انسان دوستانه بودند، را محکوم کرد.