چهارشنبه 4 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - «هانیه رستمیان» در پانزدهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا در کره جنوبی به مدال نقره دست یافت که این موفقیت شادی مردم استان را در پی داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتایج تحقیق جدید روی جمعیتی از مردان دانمارکی نشان داد که استفاده از شکر در قهوه و یا چای به‌طور قابل توجهی با افزایش خطر مرگ‌ومیر یا ابتلا به دیابت مرتبط نیست. استفاده از شکر در قهوه و چای ممکن است خطر ابتلا به دیابت یا مرگ‌ومیر را افزایش ندهد. به گزارش عرشه آنلاین، نتایج تحقیق جدید روی جمعیتی از مردان دانمارکی نشان داد که استفاده از شکر در قهوه و یا چای به‌طور قابل توجهی با افزایش...

وب‌گاه عرشه آنلاین

تل‌آویو، سفر هیئت حماس و استقبال روسیه از رهبران عالی‌رتبه حماس را نگران‌کننده خواند. سفیر اسرائیل در مسکو اعلام کرد که روسیه نتایج سفر هیئت حماس به مسکو را اطلاع نداده است. به گزارش عرشه آنلاین، «الکساندر بن زوی»، سفیر اسرائیل در مسکو با بیان اینکه روسیه هنوز نتایج این سفر را به این رژیم اطلاع نداده است، گفت، اسرائیل از این بابت به شدت ناخرسند است و وزارت خارجه واکنش نشان داد. تل‌آویو،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی مطهری درباره منع فعالیت سلبریتی‌های زن به دلیل کشف حجاب توئیتی منتشر کرد. علی مطهری درباره منع فعالیت سلبریتی‌های زن به دلیل کشف حجاب توئیتی منتشر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، علی مطهری درباره منع فعالیت سلبریتی‌های زن به دلیل کشف حجاب توئیتی منتشر کرد. علی مطهری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در رشته توئیتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل خانه تئاتر استعفا داد. مدیر عامل خانه تئاتر استعفا داد. به گزارش عرشه آنلاین، مقصود نعیمی ذاکر، مدیر عامل خانه تئاتر از سمت خود کناره‌گیری کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه پرسپولیس به دلیل تاخیر در پرداخت مطالبات رادوشوویچ به پرداخت 200 هزار یورو و همینطور 200 هزاریورو به عنوان دیرکرد محکوم شد. باشگاه پرسپولیس به دلیل تاخیر در پرداخت مطالبات رادوشوویچ به پرداخت 200 هزار یورو و همینطور 200 هزاریورو به عنوان دیرکرد محکوم شد. به گزارش عرشه آنلاین، باشگاه پرسپولیس با بوژیدار رادوشوویچ بر سر پرداخت مطالبات این بازیکن در چهار قسط به توافق رسید و این...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سقف تسهیلات خرید و جعاله تعمیر مسکن از محل اوراق ممتاز برای خانواده های دارای فرزند افزایش یافت. سقف تسهیلات خرید و جعاله تعمیر مسکن از محل اوراق ممتاز برای خانواده های دارای فرزند افزایش یافت. به گزارش عرشه آنلاین، طبق اعلام بانک مسکن، در راستای اجرای قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت»، سقف تسهیلات خرید و تعمیر مسکن از محل اوراق ممتاز به ازای هر فرزند زیر 20 سال و حداکثر تا چهار...

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی منابع خبری از ارسال پیام آمریکا به ایران توسط چین خبر دادند. برخی منابع خبری از ارسال پیام امریکا به ایران توسط چین خبر دادند. به گزارش عرشه آنلاین، یک مسوول آمریکایی در گفتگو با فایننشال تایمز گفت: ما از وزیر خارجه چین در سفرش به واشنگتن خواستیم که از ایران بخواهد از گسترش درگیری در خاورمیانه جلوگیری کند.

وب‌گاه فرارو

به گفته معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از امروز (شنبه) طرح تشدید برخورد با تخلفات توقف در پیاده‌رو در شهر تهران اجرا می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه اسرائیلی‌ها توانانی جنگ با حماس را ندارند، گفت: زمین نقطه قوت حماس است و اگر زمینی جنگ کنند بلیعده خواهند شد و غزه مدفن آنها خواهد شد فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه اسرائیلی‌ها توانانی جنگ با حماس را ندارند، گفت: زمین نقطه قوت حماس است و اگر زمینی جنگ کنند بلیعده خواهند شد و غزه مدفن آنها خواهد شد سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده...

وب‌گاه فرارو

وزارت آموزش و پرورش اسناد اصلاحی پاداش و مرخصی سال 1401 را خواسته و اعلام کرده به زودی بعد از تخصیص، بخشی از پاداش و مرخصی ذینفعان واریز خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

رحیمی تصریح کرد: به موجب این آیین‌نامه دیگر نیاز نیست منتظر فرآیند‌های طولانی فرزند خواندگی ماند؛ به محض اینکه کودک بی‌سرپرست و بدسرپرستی با دستور دادستان در اختیار سازمان بهزیستی قرار گرفت، سازمان می‌تواند او را به خانواده‌هایی که مایلند به طور موقت این فرزند را نگهداری کنند، تحویل دهد و نظارت و کمک کند تا کودک در آنجا رشد کند.

وب‌گاه فرارو

وزیر آموزش و پرورش گفت: تعداد معلمانی که امسال در 6 ماه در کشور استخدام شدند در تاریخ ایران بی‌سابقه است؛ امسال بیش از 42 هزار معلم جدید را استخدام کردیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر اقتصاد گفت: پدافند غیرعامل از این رو اهمیت ویژه‌ای دارد چرا که اقتصاد ایران در مقابل تهدیدات متعددی قرار گرفته است، البته علیرغم این دستاوردها در مصنویت موارد عینی این آسیب‌ها در بعد مقاومت در برابر آسیب‌های روانی موفق نبودیم. وزیر اقتصاد گفت: پدافند غیرعامل از این رو اهمیت ویژه‌ای دارد چرا که اقتصاد ایران در مقابل تهدیدات متعددی قرار گرفته است، البته علیرغم این دستاوردها در مصنویت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه فرد مفقودی برای جمع‌آوری گیاهان دارویی به کوهستان عزیمت کرده بود، افزود: عملیات جستجو بلافاصله بعد از اعلام گزارش در ساعت 16:50 روز جمعه پنجم آبان ماه آغاز و در ساعت 23:20 همان روز پایان یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: ماموران پلیس‌های آگاهی مازندران و تهران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی مخفیگاه 3 قاتل را در روستایی اطراف محمودآباد شناسایی و در یک عملیات ضربتی آنان را دستگیر کردند.