دوشنبه 9 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری مهر

جامعه روحانیت مبارز با صدور پیامی ارتحال علامه «حسن زاده آملی» را تسلیت گفت و نوشت: حوزه‌های علمیه با ارتحال او ذخیره‌ای ارزشمند را از دست دادند.

خبرگزاری تسنیم

جامعه روحانیت مبارز در پیامی ارتحال علامه حسن زاده آملی را تسلیت گفت.

خبرگزاری مهر

عضو شورای وحدت گفت: ما در هر حالتی از همراهی و همگامی و وحدت با شورای ائتلاف استقبال می‌کنیم و معتقد هستیم این وحدت باید محقق شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: اصلاح‌طلبان به‌نوعی هرکسی را که نظراتی خلاف قطب مخالف یعنی اصولگرایان بدهد، اصلاح‌طلب در نظر می‌گیرند و این دایره در تمام این سال‌ها به قدری وسیع بوده است که به‌سختی می‌توان در بررسی آرای نیروهای اصلاح‌طلب یا نیروهای نزدیک به جبهه اصلاحات، تفکری واحد بیرون کشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در پیام جامعه روحانیت مبارز آمده: خبر ارتحال ملکوتی علامه حسن حسن‌زاده آملی (رضوان الله علیه) عالم برجسته و علامه ذوالفنون موجب تاثر و تحسر فراوان گردید.

خبرگزاری ایسنا

در پی درگذشت آیت‌الله حسن زاده آملی، جامعه روحانیت با صدور پیامی ارتحال این عالم برجسته را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایسنا

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: واقعا اگر استانداری از دولت گذشته، فرد خدمتگزاری است و کارنامه خوبی دارد، لزومی ندارد که او را تغییر بدهند، بلکه می‌توان از خدمات چنین افرادی در دولت فعلی همچنان استفاده کرد.

خبرگزاری مهر

اردبیل - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با صدور پیامی درگذشت نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

در بخش نخست مصاحبه با عباس عبدی، تنها به مسئله افغانستان و تحولات این روزهای طالبان و دره پنجشیر، که تیتر اول رسانه های دنیا بوده، پرداختیم.

خبرگزاری دانا

علی اکبر علیزاده گفت: رضاخان ماموریت داشت اسلام تشیع را به یک دین بی‌خاصیت تبدیل کند همچنین روحانیت شیعه را نابود یا بی‌خطر سازد، در همین راستا تحت عنوان نوسازی ایران، فرهنگ غرب را وارد کشور کرد.

خبرگزاری ایسنا

جامعه روحانیت مبارز با انتشار پیامی درگذشت حجت‌الاسلام زرگر را تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: جامعه روحانیت مبارز کشور در پیامی درگذشت رییس دادگاه انقلاب اسلامی تهران را تسلیت گفت.

خبرگزاری مهر

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: زمینه مطالبات از دولت برای اصلاح‌طلبان وجود ندارد، اما مطالبات به حق مردم باید پاسخ داده شود و کسانی که خودشان مخرب بوده‌اند جا ندارد مطالبه هم کنند.