دوشنبه 9 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری دانشجو

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین موسی پور عضو شورای مرکزی و مسئول امور تشکیلات جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برخی نارضایتی‌ها و نابسامانی‌هایی که در گذشته موجب آسیب دیدن سرمایه‌های اجتماعی و اعتماد عمومی اقشار جامعه شده، گفت: نظام جمهوری اسلامی بر مبنای خواست مردم و اراده مردم سالارانه توده‌های جامعه شکل گرفته و در طول چهار دهه گذشته همواره...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: علی لاریجانی عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام این روزها با حضور در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست برادرش آملی لاریجانی بر حضور در عرصه سیاست ایران تاکید می کند.

وب‌گاه عصر ایران

پیش تر محمدجواد اردشیر لاریجانی بزرگ ترین برادر که سه دوره نماینده مجلس شورای اسلامی بوده در سال 98 به دستور ابراهیم رئیسی از ریاست ستاد حقوق بشر قوه قضائیه برکنار و علی باقری کنی جایگزین او شد.

خبرگزاری ایسنا

علی لاریجانی عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام این روزها با حضور در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست برادرش آملی لاریجانی بر حضور در عرصه سیاست ایران تاکید می کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

غلامرضا مصباحی مقدم از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام بر این باور است که آقای رییسی به طور عمده به دستاوردها بپردازند و در عین حال دستاوردها را بزرگتر از آنچه که هست، جلوه ندهند بلکه همه پیشرفت ها و تغییرات در حد خودشان مطرح شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو شورای وحدت گفت: انقلابی‌گری به معنی بی‌عقلی و بی‌خردی در تصمیمات و اقدامات و رویکردها نیست. انقلابی‌گری بدون عقلانیت دیگر انقلابی‌گری نیست. روش و سنت امامین انقلاب نیز همواره انقلابی بوده، انقلابی مانده و همزمان عقلانیت و خردورزی را به همراه داشته است.

خبرگزاری مهر

عضو شورای وحدت گفت: اعتدال و عقلانیت دو بال یک حرکت مدیریت انقلابی هستند که در 8 سال گذشته شاهد این شرایط و مختصات مدیریت در دولت موسوم به اعتدال نبودیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

حجت الاسلام احمد سالک بر این باور است که دولت بر بحث مسائل معیشتی و اقتصاد مردم نباید جزیره ای عمل کند یعنی وزارت جهاد برای خودش بخشنامه بدهد، وزارت اقتصاد جداگانه بخشنامه بدهد وزارت صنعت و معدن هم جداگانه بخشنامه بدهد. در نتیجه، معضلاتی را برای کارفرما و تولیدکننده‌ها به وجود بیاید.

خبرگزاری دانا

ایران یکی از بزرگترین قربانیان ترور در بین کشورهای جهان است که آماری بیش از 17 هزار شهید در اثر اقدامات تروریستی در ایران ثبت شده است. تروریسم در ایران توسط رضاخان آغاز شده، با پهلوی دوم تداوم پیدا کرد و بعد از انقلاب توسط سازمان مجاهدین خلق (منافقین) و سایر گروهک‌های تروریستی سال‌های خونینی برای کشور رقم زد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه شرق نوشت: زمانی که محمود احمدی‌نژاد، در سال 84 کاندیدای ریاست‌جمهوری شد، ستاد انتخاباتی او برای معرفی این کاندیدای گمنام که تا قبل از شهرداری‌اش در تهران، کمتر کسی اسمش را شنیده بود، از یک نام بزرگ و ملی استفاده کرد: «شهید رجایی...» و بدین‌سان احمدی‌نژاد در تبلیغات رسمی، «رجایی زمانه» و «رجایی دوم» معرفی شد!

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو شورای وحدت اصولگرایان بر این باور است که نظام در همه عرصه‌ها، اعم از عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، دفاعی، اجتماعی نیازمند مالک اشترهایی است که بتوانند امورات را به خوبی اداره کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس سلیمی نمین از چهره های سیاسی اصولگرا بر این باور است که نباید رئیسی را در حصاری قرار دهیم. گفتن اینکه رییسی مالک اشتر زمانه است او را در یک حصاری قرار می دهد که یقینا برای ما دیدن ضعف های او سخت خواهد بود.

وب‌گاه تابناک

عضو جامعه روحانیت گفت: افرادی که رئیس‌جمهور را به این و آن تشبیه می‌کنند، سخنانی می‌گویند که نه به مصلحت خودشان است و نه مصلحت رئیس جمهور است، ضمن اینکه آقای رئیسی هم از این مقدس‌بازی یا تقدس ایجاد کردن بیزار است.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: همین که مسئولین بین مردم حضور پیدا می کنند، این خود یک داروی شفابخش و آرام بخشی است که مردم اعتماد پیدا می کنند که مسئولین نظام در صدد رفع مشکلاتشان هستند و مسئله کرونا هم مشخص نیست که چه زمان از کشور رخت بر می‌بندد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: همه حرف‌هایی که در مورد تشبیه و توصیف رئیسی گفته می‌شود از جمله حرف‌هایی است که نباید مطرح شود، باید روی واقعیت‌ها تأکید کرد

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو جامعه روحانیت مبارز معتقد است اعضای جامعه کنونی ایران خبیر و بصیر هستند، واقعیت‌ها را می‌فهمند و بر آنها تکیه می‌کنند نه به حرف‌های بی ربطی که بعضی از اشخاص می‌زنند و رئیسی را به این و آن تشبیه می‌کنند، چراکه اینها واقعیت ندارد.