سه‌شنبه 10 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری میزان

تولیت آستان قدس رضوی ضمن تأکید بر پیوند مستحکم میان انقلاب اسلامی و حوزه‌های علمیه، خاستگاه انقلاب اسلامی را حوزه‌های علمیه دانست و گفت: توطئه دشمن برای ضربه به کشور ایجاد جدایی میان حوزه‌های علمیه و انقلاب اسلامی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: مدت‌ها پیش جلسه‌ای با حضور جبهه پایداری در خانه آقای موحدی‌کرمانی برگزار کردیم و آنان اعلام آمادگی برای وحدت کردند اما تاکنون در این زمینه به نتیجه‌ای نرسیدیم.

خبرگزاری دانشجو

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: انقلاب ما مردمی و محتوای آن، مردم‌سالاری دینی است. با توجه به اینکه اکثریت کشور ما مسلمان و متدین هستند، طبیعی است که جمهوریت و اسلام مدنظر امام و رهبری به مردم‌سالاری دینی منتهی شود. انقلاب ما بر سه رکن رهبری، مردم و آیین مقدس اسلام بناشده است. وی ادامه داد: انقلاب از جانب...

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: مدت‌ها پیش جلسه‌ای با حضور جبهه پایداری در خانه آقای موحدی‌کرمانی برگزار کردیم و آنان اعلام آمادگی برای وحدت کردند اما تاکنون در این زمینه به نتیجه‌ای نرسیدیم.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: این تشکل حزبی در تمامی حوزه‌هایی که انتخابات خبرگان در آنجا برگزار می‌شود، لیست مشترکی با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم داده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی جامعه روحانیت مبارز کشور درباره چنددستگی اصولگرایان بر سر فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، گفت: باید به منتظر باشیم تا لیست نهایی بیاید اگرچه تاکید جامعه روحانیت رسیدن به لیست واحد است.

خبرگزاری ایسنا

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: مدت‌ها پیش جلسه‌ای با حضور جبهه پایداری در خانه آقای موحدی‌کرمانی برگزار کردیم و آنان اعلام آمادگی برای وحدت کردند اما تاکنون در این زمینه به نتیجه‌ای نرسیدیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: از آنجا که اصولگرایان به لیست واحد نرسیدند و لیست ها متعدد است، ما از لیست‌ها حمایت نخواهیم کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران» کمتر از دو دهه زیست ولی توانست به عنوان تشکلی اصلاح‌طلب، تجربه و الگویی موفق از کنشگری سیاسی از خود به جا بگذارد؛ الگویی منحصربه‌فرد از همراهی و هم‌افزایی درون‌جریانی برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های حزبی اصلاح‌طلبان.

وب‌گاه خبر آنلاین

چهل و یکمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی که با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی پیوند خورده بود با شکوهی تمام برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرتضی طلایی گفت: برای نیروهای انقلابی و ارزشی این پرسش مهم مطرح است که چرا نیروهایی که ادعای ولایت‌مداری دارند بعد از این همه گفت‌وگو و جلسه به هیچ توافق ارزنده‌ای نرسیدند. در مقطع کنونی مردم مومن و متعهد به انقلاب این پرسش حیاتی را مطرح می‌کنند و هیچ پاسخی در میان نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: لیست 30 نفره شورای ائتلاف تا اینجای کار نه تنها رضایت حداکثری را در اردوگاه اصولگرایان به همراه نداشته است که حتی سبب ساز انتشار لیست های موازی هم شده است. لیست هایی که یک سر آن به قالیباف می رسد و سرهای دیگر آن به مدیران دولت احمدی نژاد و برخی سنتی های اصولگرا.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مسئول ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه مجلس آینده یکدست نخواهد شد در عین حال گفت که اکثریت غالب مجلس یازدهم از اصولگرایان خواهند بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: کاندیداها به جای سود جستن از پول‌های بی‌حساب و بیان تهمت‌های بی‌سند، برنامه‌هایشان را به اطلاع مردم برسانند؛ وگرنه وعده‌های روی هوایی که عملی نمی‌شود و بیش از آنکه مردم را نسبت به آینده امیدوار کند، آنان را مأیوس می‌سازد.

وب‌گاه خبر آنلاین

لیست 30 نفره شورای ائتلاف تا اینجای کار نه تنها رضایت حداکثری را در اردوگاه اصولگرایان به همراه نداشته است که حتی سبب ساز انتشار لیست های موازی هم شده است. لیست هایی که یک سر آن به قالیباف می رسد و سرهای دیگر آن به مدیران دولت احمدی نژاد و برخی سنتی های اصولگرا.