چهارشنبه 11 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت گفت: پس از انجام مذاکرات فراوان، جامعتین برای ارائه فهرست مشترک در انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان به توافق رسیدند.

خبرگزاری میزان

پس از انجام مذاکرات و رایزنی‌های صورت گرفته بین جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در خصوص پنج حوزه انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری فهرست مشترک ارائه می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد کریمی اصفهانی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه می گوید: درحال حاضر بسیاری از کاندیداهای موتلفه در لیست 90 نفره حضور دارند اما اگر در مراحل بعد و در نهایی شدن لیست 30 نفره مشکلی پیش بیاید، آن موقع تصمیم خواهیم گرفت. این درحالیست که انواری ارائه لیست مستقل را بعید می داند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: بر اساس توافق حاصل شده، فهرست مشترک جامعتین در تهران و چهار حوزه انتخابیه دیگر به زودی طی بیانیه رسمی اعلام خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

برخلاف آنچه گفته می‌شود نظارت استصوابی شورای نگهبان از اولین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز شد و در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس اعضای حزب توده ردصلاحیت شدند.

خبرگزاری تسنیم

برخلاف آنچه گفته می‌شود نظارت استصوابی شورای نگهبان از اولین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز شد و در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس اعضای حزب توده ردصلاحیت شدند.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز، مردم این استان را پیشقراول حرکت های دینی و مبارزاتی علیه استکبار دانست و خاطرنشان کرد: مردم این خطه از ایران اسلامی به پیروی از علمای دینی و روحانیون همواره در توسعه و گسترش تشیع پیشتاز بودند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز و نماینده این تشکل در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از نهایی شدن لیست این شورا تا روز شنبه هفته آینده خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز و نماینده این تشکل در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از نهایی شدن لیست این شورا تا روز شنبه هفته آینده خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جبهه پایداری که طیفی از الگوهای متنوع کنشگری سیاسی در ارتباط با اصولگرایان را در کارنامه دارد، می‌تواند نتایج انتخابات پیش‌روی مجلس را از رویکرد و روش سیاست‌ورزی خود متاثر کند. این بار پایداری‌ها مانند انتخابات مجلس نهم به رقابت با اصولگرایان می‌پردازند یا مانند دوره دهم الگوی رفاقت‌نسبی با اصولگرایان را به‌کارخواهندبست؟

وب‌گاه الف

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: مردم از مجلس فعلی رضایت ندارند؛ این مجلس در حد سرماخوردگی شفا می‌دهد و بیشتر از سرماخوردگی نباید از آن انتظار داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

هرچه فاصله زمانی تا انتخابات کمتر می‌شود رویکرد دوگانه جبهه پایداری نیز رنگ بیشتری به خود می‌گیرد و به نظر می رسد خروج از شورای ائتلاف دستور کار قطعی این طیف از اصولگرایان در انتخابات پیش رو باشد، یک دستورکار تکراری و تجربه شده.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تدارک فهرست انتخاباتی است اما رییس جامعه روحانیت مبارز از مردم می‌خواهد که به فهرست رای ندهند. طیفی تندرو موسوم به انقلابی هجمه به دولت را هدف حضور در مجلس می‌دانند اما طیف معتدل مصلحت سنجند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تدارک فهرست انتخاباتی است اما رییس جامعه روحانیت مبارز از مردم می‌خواهد که به فهرست رای ندهند. طیفی تندرو موسوم به انقلابی هجمه به دولت را هدف حضور در مجلس می‌دانند اما طیف معتدل مصلحت سنجند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: این وظیفه مردم است که بین صالح و اصلاح تفاوت قائل شوند و افرادی که شایسته و بایسته تر هستند را انتخاب کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تدارک فهرست انتخاباتی است اما رییس جامعه روحانیت مبارز از مردم می‌خواهد که به فهرست رای ندهند، طیفی تندرو موسوم به انقلابی هجمه به دولت را هدف حضور در مجلس می‌دانند اما طیف معتدل مصلحت سنجند، پایداری‌ها چندان راغب قرار گرفتن کنار نواصولگرایان نیستند و بهاریون هم ساز خود را می‌نوازند، این میان میدان خالی از رقیب انتخابات برای اصولگرایان...