چهارشنبه 11 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه تابناک

وب‌گاه مشرق نیوز

اصلاح‌طلبان با آگاهی از اقبال پایین اجتماعی خود در انتخابات پیش رو مشغول متهم‌کردن شورای نگهبان به یکدست‌سازی سیاسی هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تصور می‌کنم مشارکت مردم باشکوه خواهد بود و مردم سرنوشت خودشان را به دست حوادث نمی‌سپارند، افزود: رقم خوردن سرنوشت مردم در چهار سال آینده امر کوچکی نیست و یک امر ملی، سیاسی و دینی است؛ پیش بینی می‌کنم که حضور و مشارکت مردم بالای 50 و نزدیک به 60 درصد خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قانون اساسی با تاکید بر «مشارکت عامه مردم در تعیین سرنوشت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خویش» به صراحت از ضرورت نظارت و حاکمیت مردم سخن به میان می آورد و در واقع رشد و صلاحیت ملت را به رسمیت می شناسد و شکوفایی ملی را در گرو مشارکت «همه» مؤلفه‌های هویت ملی و «همه عناصر اجتماع» می داند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: در پایان دوره دوم ریاست جمهوری، هاشمی رفسنجانی امید داشت یکی از «حسنین» نزدیک به او - حسن حبیبی و حسن روحانی - کاندیدای ریاست جمهوری شوند تا نفوذ او ادامه یابد و احتمالا پس از چهار سال و با رفع مانع قانونی بار دیگر کاندیدا شود. هیچ یک اما کاندیدا نشدند.

وب‌گاه عصر ایران

امروز دوازدهم بهمن، هفتمین سالگرد درگذشت دکتر حسن حبیبی است و از این حیث جالب است که درست 34 سال قبل از آن و در 12 بهمن 1357 همراه امام خمینی پس از سال ها اقامت در خارج از کشور به ایران بازگشته و در اولین فرصت به محله قدیمی رفته بود؛ نزدیکی بازارچه نایب السلطنه. درباره حسن حبیبی با نام کامل «حسن ابراهیم حبیبی» - معاون اول دو رییس جمهوری از 1368 تا 1380- 15 نکته آورده‌ایم...

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی که دولت از کمبود بودجه و منابع مالی گلایه دارد، فرارهای مالیاتی چند ده هزار میلیارد تومانی همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری ایسنا

آمارهای شیوع ویروس جدید کرونا در چین و اعلام وضعیت اضطراری جهانی در پی شیوع این ویروس، آتش زدن کتاب ماخذ پزشکی "هاریسون" توسط یکی از مدعیان طب اسلامی، واریز زودهنگام بسته معیشتی به حساب سرپرستان خانوار، سوء برداشت سهمیه‌بندی ثبت طلاق، تکذیب بازسازی و احداث مدارس جنگ‌زده سوریه، تلف شدن بیش از 8000 قطعه پرنده مهاجر در تالاب میانکاله و انهدام هفت باند و دستگیری 2340 معتاد و خرده فروش در...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو جامعه روحانیت مبارز کشور ملاک احراز صلاحیت را «حال» افراد دانست و با بیان اینکه کسانی که محکومیت قضایی ندارند و انقلاب اسلامی، قانون اساسی و ولایت فقیه را قبول دارند، صلاحیتشان باید احراز شود، تاکید کرد: معتقدم مطلعین و آگاهان بنشینند با خود شورای نگهبان صحبت کنند.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - ایمان، وحدت و رهبری از عوامل مهم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود که امام راحل با اتحاد آنها در کنار هم باعث ایجاد آن شدند.

خبرگزاری مهر

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: انگیزه کوتاه کردن دست دشمنان از ایران و منطقه با شهادت «حاج قاسم سلیمانی» ایجاد شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: کمتر از یک ماه تا انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده اما هر دو جریان اصلی سیاسی کشور با چالش‌های متعددی برای رسیدن به لیست‌های انتخاباتی خود مواجه هستند. اصولگرایان با وجود تعدد کاندیدا و مدعیان مختلف، در رسیدن به لیستی واحد مشکل دارند و برعکس آنها اصلاح‌طلبان در نبود کاندیداهای شاخص خود در رسیدن به لیست 30 نفره تهران هم با مشکل مواجه شده‌اند.

خبرگزاری ایسنا

کمتر از یک ماه تا انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده اما هر دو جریان اصلی سیاسی کشور با چالش‌های متعددی برای رسیدن به لیست‌های انتخاباتی خود مواجه هستند. اصولگرایان با وجود تعدد کاندیدا و مدعیان مختلف، در رسیدن به لیستی واحد مشکل دارند و برعکس آنها اصلاح‌طلبان در نبود کاندیداهای شاخص خود در رسیدن به لیست 30 نفره تهران هم با مشکل مواجه شده‌اند.