سه‌شنبه 10 مهر 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: علی فلاحیان نامزد میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری دوره پنجم از کاندیداتوری در انتخابات میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری انصراف داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بمب خبری روز پنجم تبلیغات انتخابات در ساعت پایانی این روز رقم خورد؛ وقتی خبر رسید «نمایندگان شورای ائتلاف و جبهه پایداری بر روی انتشار یک لیست مشترک به توافق رسیدند».

خبرگزاری تسنیم

کتاب «عکس انتخاباتی با کت دکتر احمدی‌نژاد» علاوه بر این که خاطرات شخصی یک نامزد انتخاباتی در ایام پر تب و تاب انتخابات است، نوعی تاریخ‌نگاری سیاسی و اجتماعی در یک برهه خاص از تاریخ معاصر کشورمان هم محسوب می‌شود.

وب‌گاه فرارو

در روز‌های اخیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی لیست انتخاباتی خود را اعلام کرد، اما تعداد زیادی از چهره‌های شاخص جریان اصولگرا همچون مرتضی آقاتهرانی از جبهه پایداری، غلامرضا مصباحی‌مقدم از جامعه روحانیت مبارز و... در این لیست حضور نداشتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش به صورت مختصر نگاهی به سوابق سیاسی و علمی افراد شاخص لیست شورای ائتلاف اصولگرایان می‌اندازیم.

وب‌گاه فرارو

بهزاد نبوی فعال سیاسی با سابقه اصلاح‌طلب از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی حمایت کرد.

خبرگزاری میزان

نامزد انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان گفت: برای قوی شدن کشور از همه لحاظ اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و نظامی باید تلاش کنیم. به دنبال جنگ نیستیم ولی اگر بخواهیم جلوی جنگ را بگیریم باید قدرت داشته باشیم تا هیچ کشوری جرئت حمله به ما نداشته باش

خبرگزاری میزان

نامزد انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان گفت: یک گام مهم در تحقق اهداف نظام و انقلاب، قوی شدن است. برای قوی شدن باید خود اتکا باشیم و جامعه‌ای که علمی باشد هر روز به سمت قوی‌تر شدن پیش می‌رود.

خبرگزاری میزان

کاندیدای مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر قوی شدن گفت: قدرت یک کشور، به علم است. اساس پیشرفت جامعه علم است؛ اگر در علوم و فنون قدرتمند شویم، موفق می‌شویم.

خبرگزاری میزان

حزب موتلفه اسلامی درباره انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری بیانیه‌ای صادر و از 7 داوطلب انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری اعلام حمایت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حزب موتلفه درباره انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان، بیانیه ای صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دبیرکل حزب اتحاد ملت، که یکی از اصلی‌ترین احزاب مخالف ارائه لیست انتخاباتی توسط اصلاح‌طلبان در حوزه انتخابیه تهران بود، می‌گوید که ما در تهران لیست نمی‌دهیم اما غایب صحنه نخواهیم بود.

خبرگزاری ایسنا

دبیرکل حزب اتحاد ملت، که یکی از اصلی‌ترین احزاب مخالف ارائه لیست انتخاباتی توسط اصلاح‌طلبان در حوزه انتخابیه تهران بود، می‌گوید که ما در تهران لیست نمی‌دهیم اما غایب صحنه نخواهیم بود. وی که تاکید دارد باید انتظار عمومی از مجلس را برجسته کرد در عین حال بر این اعتقاد تصریح دارد ما اصلاح‌طلبان از موجودیت نظام دفاع می کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

سید محمد آقامیری عضو لیست شورای ائتلاف با عنوان "ایران سربلند" به سرلیستی محمدباقر قالیباف است.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از ادوار تشکل‌های اسلامی دانشجویی خواستار ارائه فهرست مشترک از سوی نیروهای انقلابی در یازدهمین دوره انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی شدند.